podstawowa rzecz to inwestycja w coś co jest tanie, osiąga stabilne dochody i nie siedzi na tym spekula. Zawsze po czasie taka inwestycja przynosi zysk bo rynek nie jest ślepy i kiedyś zauważy takie rodzynki, pytanie tylko kiedy a jeśli raport będzie dobry to możemy wykonać piękną świecę do góry bo odrobić do szerokiego rynku to musimy sporo
Jak to wygląda z technicznego punktu widzenia bo nie znam się na kreskach ale z ciekawości chetnie się dowiem? Ja też traktuje Ergis jako inwestycje w dluzszym terminie. Szkoda ze piszemy tylko praktycznie we dwóch na forum i wierze że sie to niedługo zmieni ;))) Pozdrawiam i licze że dziś tez bedzie jakiś ruch w górę przy niezłych obrotach :)
Dnia 2010-08-17 o godz. 15:39 ~Maciej napisał(a):
> Niedoceniana, niedoszacowana i niezauważana spółka znów
> zaczyna interesować szeroki rynek.
W wyniku szerokiego lansu . Klamstwa powtarzane w koncu staja siwe prawdą.
patrząc głębiej na AT to również pokonana została linia trendu spadkowego od 2007 roku, na wykresie tygodniowym przebita średnia 200 sesyjna a teraz walczymy ze szczytami z maja i czekamy na raport
raport 26
dobry raport spowoduje ze wskaźniki będą jeszcze bardziej niedowartościowane. Teraz c/wk jest mniejsza niż 1 a c/z trzy razy niższa niż średnia w wigu i to pokazuje jaki jest rozsądny potencjał na spółce
Zgadza się. Na kwotę 30mln zł przycenie wymiany 4 zł ale od przyszłego roku przychody spólki mają wzrosnąć o kilkadziesiąt mln zł (oddanie nowej linii produkcyjnej) co z nawiązką zrekompesujewzrost liczby akcjihttps://www.bankier.pl/wiadomosc/Ergis-Eurofilms-mocno-poprawia-wyniki-ale-nie-planuje-dalszych-akwizycji-2098605.html
Jest o.k. Może Was zaskocze ale troszkę włożyłem kaski jeszcze w Lsi Soft. Fakt mizerne obroty i długo się kisi i ostatnio jakaś mizerna umowa ale może też warto jak porównamy ergisa z tymi obrotami. Może tam też wystrzeli. Więc życzmy sobie sukcesów i pnijmy się do góry.