hmm.. może chcą zrobić kolejnego splita ? wie ktoś moze ? przydałby sie bo by podniesli kurs na powiedzmy z czterech na czterdziesci groszy albo lepiej złotych to by moze i do wig 20 weszli he he
h. podwyższeniu kapitału zakładowego Spółki z kwoty 2.250.000,00 zł (dwa miliony dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) do kwoty 3.250.000,00 zł (trzy miliony dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych), tj. o kwotę 1.000.000 zł (jeden milion złotych ) poprzez emisję 100.000.000 ( słownie sto milionów ) akcji zwykłych na okaziciela serii D o wartości nominalnej po 0,01 zł (słownie: jeden grosz) każda akcja , oznaczonych jako "Seria D" od numeru D 0001 do numeru D 100.000.000.
kto pamięta jak Stark z 4 groni urósł do 30 a notowanai wisiały kilka dni
PROXYAD od końca maja notowane na NC
liczba akcji 5,4 miliona wszystkie dopuszczone do obrotu z czego 81 % luck up na pół roku więc faktycznie w obrocie jest tylko 1 milion akcji kurs aktualny 74 grosze
kapitalizacja niecałe 4 miliony zysk po I kwartale 166 tys !!! prognoza na 2010 300 tyś. do niedawna mieli 110 nadajników pod koniec maja podpisali umowę z siecią wypożyczalni Beverly Hills i maja150 do końca roku będzie 350 nadajników i do tego nie ma nowych emisji bo to co pozyskali plus bierząca działalność wystarczy na uruchomienie w/w nadajników a majajuz umowy na 700 sztuk. tu powinno iść tak jak na EEX kolejne umowy kolejne rynki zbytu i regularny wzrost kursu tu kolejne nadajniki i umowy takie dzisiejsza
Notowana na GPW/NewConnect ProxyAd S.A. (PXY) podpisała umowę brokerską w zakresie sprzedaży reklamy z jednym z czołowych graczy rynku nowych mediów w Polsce – firmą ClickAd. Współpraca ta umożliwi ProxyAd dotarcie z ofertą do klientów Grupy ClickAd, dla których grupa realizuje kampanie reklamowe w nowych mediach.
W ramach podpisanej umowy ClickAd będzie oferował swoim klientom reklamę bezprzewodową w ogólnopolskiej sieci ProxyAd™. Obecnie sieć reklamowa ProxyAd™ to ponad 700 lokalizacji z czego już w ponad 150 z nich, na stałe zainstalowane są nadajniki wysyłające komunikaty reklamowe na telefony komórkowe.
„Lokalizacje sieci ProxyAd™ są bardzo precyzyjnie dobrane pod kątem specyfiki medium w jakim jest Bluetooth™, co ze względu na fakt, że reklamodawca płaci jedynie za komunikaty reklamowe dostarczone do konsumenta, w znaczący sposób gwarantuje skuteczność” – mówi Maciej Teliszewski – Prezes Zarządu ClickAd Sp. z o.o.
To co było również istotne dla ClickAd z punktu widzenia brokera to fakt, że w ramach całej sieci ProxyAd, konsument nigdy nie otrzymuje tej samej reklamy więcej niż 1 raz, jak również nie otrzyma więcej niż 4 różne reklamy miesięcznie – „Dzięki temu konsument nie czuje się atakowany przez medium, a reklamodawca ma gwarancję, że każda dostarczona reklama to nowy konsument poinformowany o jego ofercie”- zaznacza Prezes Teliszewski.
ClickAd w szerokim zakresie realizuje dla klientów kampanie, które rozliczane są za efekty, a zasady na jakich sprzedawana jest reklama w sieci ProxyAd bardzo dobrze wpasowują się do tego modelu rozliczeń. „Obecnie Internet to już za mało dla klientów – chcą czegoś nowego i efektywnego, a najszybciej rozwijającym się segmentem tego rynku, jest właśnie reklama mobilna” – dodaje Teliszewski