Jak widać moje przewidywania dotyczące Netii sprawdzają się. Trend wzrostowy utracił swoją siłę przynajmniej na kilka tygodni.
Rekomendację wydałem dla TPSA jeśli ktoś się chce z nią zapoznać , łatwo znajdzie.
Pozdrawiam
Chodzik Księżycowy
Nie mylisz się,
firma jest dobra, ale tak jak alpinista, który wspina się na szczyt musi czasem przysiąść i odpocząć na skalnej półce, tak Netia potrzebuje teraz odpoczynku w średnim terminie i jednak jakiejś korekty. Warto więc rozważyć moją propozycję i poczytać co napisałem o TPSA.
Pozdrawiam was
Chodzik Księżycowy
Co ty kavka, z piór cię obdarli czy co ?
Wszystko co napisałem dotąd o netii sprawdziło się i to dosłownie prawie w 100 procentach. Czy ty mnie w ogóle kiedyś czytałeś, czy chlapnąłeś tylko tych kilka nieprzemyślanych słów ?
Hydrobudowa też się sprawdzi daj tylko rynkowi trochę czasu.
CK
https://www.bankier.pl/forum/temat_to-nie-jest-popierdulka,7998824.html
Najlepsze jest to:
Wiecie ,że jestem profesjonalistą a nie amatorem. Jeśli macie zyski zamykajcie pozycje, bo nawet się nie obejżycie a zamienią się one w straty.
Post napisany 29.01, Netia była wtedy za 4,60, kilka dni później zaczął się marsz ku 5 zł.
A poza tym - obejrzycie, analfabeto.
Jeździk ?
A na co ja mogę cię nagonić ?
Najpierw zacytuj na tym wątku to co napisałem o Netii i się nie sprawdziło a potem ....
Zresztą napisze ci tak. Są ludzie którym chętnie odpowiadam, bo mnie czytają i wynieniają poglądy. Nie muszą się ze mna zgadzać ale widać, że albo coś umieja, albo chcą się nauczyć. Są też wszy co nawet mnie nie czytają tylko kąsają.
Dam ci jednak szansę i zapytam co teraz sądzisz o rynku i jak zachowa się w najbilższych kilku nadchodzących tygodniach. Co będzie z Netią ?
Bardzo proszę przekonaj mnie , że czas który ci w tej chwili poświęcam nie jest czasem straconym.
Chodzik Księżycowy
Witam