W większości na tego typu wezwania, odpowiadałem od razu.
Ale w przypadku tej spółki tak nie będzie.
Tym razem zrobię cos dla siebie i mogę zamrozić cześć kasy.
Oczywiście giełda nie jest moim jedynym źródłem utrzymania.
Nie jestem też nowicjuszem jestem na giełdzie od 1994 r.
Mam tego 2000 akcji, dla jednych dużo dla drugich śmiesznie mało.
Mam jeszcze kilkanaście innych spółek, kupionych w miejscach, które
dają mi poczucie spełnienia.
I co więcej jeszcze sobie dokupię 50%, a może 100% tego co mam.
Oczywiście nie namawiam na kupno tych, których na takie zagrania nie stać lub dla których jest to bzdurne zachowanie. Poczekam mam nadzieję, że jak zabraknie 1 akcji do wykupu, to nie tylko będę miał spora satysfakcję, że Pani Cz. się nie udało, ale i będę miał w końcu akcje swojej przysłowiowej „Coca-coli”. Dla mnie to kwestia zasad nie sprzedaje się czystej krwi araba w cenie mięsa na konserwy. Niech każdy kupi małą cegiełkę (nawet Ci nabici w butelkę na LCCORP) i wtedy jak wszyscy rzucimy razem, to zmieciemy tą zarazę.
Wezwanie praktycznie zaklepane...Maja juz jak nic 80% co wystarczy im do zdjecia spolki z GPW...radze albo odpowiedziec na wezwanie albo szybko sprzedac, gdyz pozniej bedzie placz co zrobic z akcjami, ktorych nie ma na gieldzie, gdzie i jak sprzedac..??? Baaaa mozna sprzedac w ramach umowy ale kupujacy moze kupic od was za cena jaka zehce a wiec nizsza rowniez....
Ty, Miecio, nie strasz nie strasz, bo wiesz...
To że wezwanie się powiedzie było wiadomo od samego początku, przy deklaracji trzech głównych akcjonariuszy do 80% brakowało im parę akcji.
Jak się zdejmuję spółkę z giełdy, to nie po to, aby pozostala ona spółką publiczną.
Czyli na pewno będą chcieli przekroczyć 90%, a wtedy oni nam sqeeze-out (który EQT przecież zapowiadało) a jak nie ty my im sell-out. Swoje i tak się dostanie.
Nic się nie bać i akcje trzymać, zobaczymy co będzie dalej.
Sz