• moje przemyślenia kreskowe Autor: arkadiusztoja [217.96.147.*]
    moim zdaniem w 1 półroczu tego roku asbis będzie miał nowe ath lub zaliczy podwójny szczyt
    a potem będzie bardzo silna korekta która zniesie kurs na bardzo niskie poziomy w okolicach 25-31 zł.
  • Re: moje przemyślenia kreskowe Autor: ~Lutek [37.47.84.*]
    Na spółce która ma perspektywę rozwoju przez następne cztery lata ty widzisz korektę około 30% w pierwszym półroczu 2026? Ciekawe kto się pod tym podpisze z grupy forumowiczów którzy udzielają tutaj sensownych i merytorycznych wypowiedzi.
  • Re: Lutek Autor: arkadiusztoja [217.96.147.*]
    przeczytaj jeszcze raz co napisałem :)
  • Re: Lutek Autor: ~Lutek [37.47.84.*]
    Już mniejsza o okres kiedy to nastąpi. Do tak silnej korekty muszą być jakieś podstawy. Jestem laikiem giełdowym i zastanawiam się dlaczego na spółce która ma perspektywę rozwoju na następne lata i teoretycznie będzie przynosić zyski mniejsze bądź większe miałaby nastąpić tak duża korekta?
  • Re: Lutek Autor: arkadiusztoja [217.96.147.*]
    Moim zdaniem: z jednej strony wynika to z cykliczności trendów - tu infornacji więcej nie podam - każdy może sobie sam przeprowadzić analizę techniczną ......
    a z drugiej strony obstawiam że jest spore prawdopodobieństwo że rynki globalne skorygują ostro w dół po długich i silnych wzrostach
    a z trzeciej strony ( czyli z boku zapewne ;) żart taki :) teraźniejsza wojna z irakiem wpłynie bardzo negatywnie na globalne rynki ( w tym możliwe że na inflację i zapaść gospodarczą oraz przeszacowanie wartości sektórów w tym sektora szeroko pojętych nowych technologii )
    innymi słowy z rynków wyparują ogromne pieniądze co w dalszej perspektywie może doprować do zagrozeń w sektorze bankowym i finansowym ( co przełożyc się może na falę upadłości wielkich światowych koncernów i spółek )
    ja to widzę tak a jak inni to widzą to możesz ich podpytać :)
    ja wychodzę z założenia że lepiej nie zarobić jak stracić ;)