• Powód Autor: ~Pablo [185.174.155.*]
    Jest jakiś konkretny powód dlaczego to leci? Ktoś ma już wyniki i pod to leci? Czy to zwykła panika?
  • Re: Powód Autor: ~Fqrf [31.60.64.*]
    Kto ma wiedziec ten wie... my tylko stracilismy jak zwykle wierzac w bajki
  • Re: Powód Autor: ~Pablo [185.174.155.*]
    Panika.. a tu dopeiro poł godziny sesji ....
  • Re: Powód Autor: allil [188.33.34.*]
    dzisiaj kończymy na zielono
    Skąd takie przekonanie? Szklana kula czy bardziej rzetelne info?
  • Re: Powód Autor: allil [188.33.34.*]
    zobacz na jakim obrocie są te "drastyczne" kontrolowane spadki
  • Re: Powód Autor: ~Lck [37.47.246.*]
    Lubie takie sesje :)
    Panowie jestem ciut zielony w tym. Chodzi Wam o małe zrzuty?
  • Re: Powód Autor: ~AK [185.157.14.*]
    Wyniki muszą być tragiczne skoro tak leci...
    Dowiemy sie. Na razie nikt nie widzial
  • Re: Powód Autor: ~Fqrf [31.60.64.*]
    Niestety
  • Re: Powód Autor: ~Kris [37.31.142.*]
    Górnika trzeba zapytać. On wszytko w różowych okularach widzi.
  • Re: Powód Autor: ~lol [185.31.217.*]
    zbrojeniówki i bessa po prostu.
    Założyłem wątek żeby merytorycznie się wypowiedział ktoś. Ja wiem, że to poniekąd wróżenie z fusów, ale bez plucia proszę. Od siania fermentu tu są setki wątków..
  • Re: Powód Autor: ~Rudi [37.31.42.*]
    To nie pod wyniki a pokój Trumpa. Zobaczcie inne "zbrojeniowki"
    Nie będzie żadnego pokoju.
    Może i nie będzie, ale przez te zapowiedzi kurs będzie dużo niżej
  • Re: Powód Autor: ~ulica [217.173.3.*]
    tu sie tyle dzieje, ze moze byc wszystko i nic - w kazdym razie bumech majac sama silesie potrafil byc wyceniany x3 niz jest teraz - niech to da do myslenia. Poprzedni kwartal juz pokazal ze kopalnia po restrukturyzacji tez zarabia. Wg mnie bedzie dobrze, spadek na malym wolumenie wyglada na sterowany
    No bardzo to jest podejrzane...