Czyli nie dość że nie będzie miliona sprzedanych do końca roku jak było zakładane, a nawet połowy tego planu, to jeszcze jak widać po szacunkach zysk ze sprzedaży tego hiciora jest tak znikomy że spółka wykazuje 2 miliony kwartalnie, tak jak w kwartałach przed tą znaczącą premierą. Niezłe jaja. :)
Wiem że jesteś trolllem ale odpowiem bo możesz innych wprowadzać w błąd czas jaki jest potrzebny na rozliczenie że Steam zaksięgowanie zysków opłacenie marży itp to około 3 miesiące to nie dzieje się na bieżąco także prawdziwy zysk z CS będzie wykazany dopiero w kolejnych k kwartałach dojdzie do tego jeszcze PS i Xbox to będzie kosmos !!! Wtedy będziesz siedział cicho jak mieszka pod miotłą
No to teraz napisałeś piękne farmazony :) Nawet w ostatnim wywiadzie prezes wyraźnie mówił że czeka na wyniki za trzeci kwartał bo tam już będzie uwzględniona premiera crime, która miała miejsce 17 czerwca czyli jeszcze w drugim kwartale, a rozliczenia z takich premier finalizują się po około 30 dniach. I że żałuje trochę niskiego kursu dolara bo wyniki za trzeci kwartał będą z tej premiery przez to sporo niższe. I w ogóle bardzo zabawne że jeszcze przed szacunkami pialiście tutaj na forum jakie to wyniki za trzeci kwartał będą mocne bo będzie rozliczona premiera crime, a teraz jak się okazało że szacunki są zaskakujące słabe to się tłumaczycie że ta premiera nie została jeszcze rozliczona :) Jesteście super zabawni :) Mamy z was świetny ubaw :) Możesz zakłamywać rzeczywistość ile chcesz ale wyniki w kolejnych kwartałach też będą słabe, a zdecydowana większość sprzedaży została już niestety uwzględniona.
Troll naganiacz podający fałszywe informacje wyzywa od trolli gościa próbującego wyprowadzić go z błędnego myślenia i zarzuca mu podawanie fałszywych informacji. Genialne.
Te, Kolo! A co z tym punktem pierwszym w raporcie spółki o szacunkach?
Na zaprezentowane dane w analizowanym okresie wpływ miały m.in.: 1) premiery nowych gier komputerowych w szczególności "Crime Simulator" w wersji na PC, "Drug Dealer Simulator" w wersji na konsolę Xbox, "UBOAT" w wersji na PS5 i Xbox;
Jak się do tego odniesiesz? A może to teraz ty schowasz się cicho jak mysz pod miotłą?
Trolle dalej wyją a prawda jest taka że ja nigdzie nie napisałem że sprzedaż nie jest rozliczona w całości tylko napisałem ile to trwa i że sprzedaż dopiero będzie rozliczania tak prościej bo macie problemy z zrozumieniem wygląda to następująco:
Rozliczenie ze sprzedaży na Steam z producentem gier to proces, który odbywa się cyklicznie, zazwyczaj raz na miesiąc. Twórcy otrzymują wypłatę od Steam po upływie 30 dni od zakończenia miesiąca, w którym zostały dokonane sprzedaże. Pieniądze trafiają na konto bankowe lub Portfel Steam producenta, a wypłata jest dokonywana po odjęciu opłat transakcyjnych Steam, które wynoszą 5% od wartości sprzedaży.
A jeszcze prościej sprzedaż za sierpień rozliczana raz w miesiącu np 1 września ( co nigdy nie ma miejsca jest to zazwyczaj 10-15 dzień miesiąca ) równa się temu że faktura zostanie opłacona po 30 dniach czyli najwcześniej 1 p października a to już 4 kwartał. Morał z tego taki że w wynikach za 3 kwartał mamy wliczoną sprzedaż co najwyżej za termin od 17 czerwca do końca lipca i wynik 2 milionów za ten okres jest fenomenalny bo wrzucili w to pewnie większość kosztów.
Kończę już te wywody bo nie jestem do szkolenia Trolli z księgowości wróćcie do szkoły podudźcie się troszkę może będą wam wtedy więcej płacić za spamowanie
Jeszcze najważniejsze szacowana sprzedaż na koniec lipca około 100 k także po odcięciu prowizji kosztów produkcji gry kosztów związanych z marketingiem promowaniem gry poprawkami. Czyli w okresie gdzie te koszty są największe Wygląda wspaniale
A jak rozliczyli sprzedaż w przedziale 70- 80 k to bym się zdziwił znając Steam i wiedząc ile trwa rozliczenie płatności. Ostatnio znajomemu rozliczenie za kwiecień przyszło pod z początkiem Mają a FV pod koniec czerwca
280.3 k aktualnie na Steam. Byla spora korekta w dol, ale juz jest znowu ponad 280 k. 300 tys powinno peknac w w tym roku, ale nie w listopadzie, tylko do konca roku.
Bardzo dobry wynik.
Tak przy okazji ultimate fishing 1 ma prawie 1 mln sprzedanych kopii.
A dlaczego kurs się koryguje? Bo więcej jest chętnych na realizację szybkiego zysku, niż na zakup akcji. ULT, to niszowa spółka z małymi obrotami, pewnie mało kto wie, poza inwestującymi w gaming, cokolwiek na jej temat.