Zawsze chodzi o to samo. Kupic taniej, sprzedac drozej. Problem, ze na tym etapie nie wiemy, czy to wciaz tanio, czy juz drogo. Na szczescie prawdopodobnie w ciagu paru dni sprawa sie wyjasni. Jezeli gra sie spodoba i sprzedaz zaskoczy to, problemem nie bedzie, jak sprzedac akcje, tylko po ile :))
Tak stoisko na PGA przekłada się na sprzedaż na najważniejszych rynkach na świecie jak USA, UK, Chiny, Rosja, hahahhahaha ale z was śmieszne miśki szukające leszczy. Zwiastun na IGN robi marketing a nie stoisko na podrzędnych targach.
W środę to będzie jeszcze przed premierą pajacu, bo ta pewnie będzie wieczorem czyli po sesji. Zabawne jak tu nieudolnie próbujecie naganiać na spadki nie mając żadnych sensownych argumentów. Chociaż podstawowy research zrób.
Na razie nie mozna wyciagnac zadnych wnioskow. Trzeba poczekac, az pojawi sie jakis bardziej rozbudowany gameplay. Przypuszczam, ze dlugo nie trzeba bedzie czekac. Zakladam, ze sprzedaz na poziomie 30 tys kopii pokryje koszty producenta i wydawcy. Dojscie do 50 tys to juz bedzie spory bonus. Powyzej 50 tys (czyli ponad.1 mln dolarow przychodu) to kurs JJB wyladuje na poziomach dawno nie widzianych. Zdaje sie, ze cos ponad 80 tys. graczy wstawilo DM na swoja wishliste. Zobaczymy ilu zdecyduje sie na zakup. Za kilka dni wszystko bedzie jasne.
Wishlista odpowiada tylko za ułamek sprzedaży. Oczywiście nie wszyscy z wishlisty od razu kupią grę ale zdecydowana większość kupuje nie mając gry na wishliście. Jeśli gra bedzie dobra i wzbudzi zainteresowanie a ma ku temu potencjał co widać po komentarzach choćby pod filmikiem od IGN to sprzedaż się będzie sama nakręcać. TWOM nie miał milionów na wishliście a sprzedał się w milionach i o to tu chodzi żeby gra dostała na start kopa dzięki wishliście a potem żeby widoczność i tematyka gry dalej napędzały już sprzedaż.