Autor nie odkrył Ameryki, komentariat na tym forum od dawna to wie, zresztą zmiana jakościowa po stronie klientów jest od co najmniej roku sygnalizowaba przez Text. Tzn odcinają nierentownych, mało płacących, czy wręcz nadużywających funkcjonalności produktu głównie Livechat. Jak to zostało powiedziane na którejś z konferencji - koniec jazdy na gapę. Dlatego min. mimo znacznych w liczbach nominalnych - ponad 3000 - ubytkow w liczbie klientów Livechat, przychód spółki nie spada. Zostali na pokładzie Ci którzy płacą więcej i będą płacić więcej za Text app. Teraz do tego należy dodać akwizycję nowych, średnich i dużych klientów i będzie tu ogień. A jeśli jeszcze przyjdzie okres osłabienia PLN ...
Każdy ma swój pomysł Jedni kupują jak są kolejki inni próbują zająC pozycję wcześniej. Ja osobiście wyceniam przyszłość i daję kredyt zaufania dla Zarządu .
Text to lider w branży komunikacji z klientem dla duzych i średnich firm. Kto ma wątpliwości niech poprzegląda ich blog, facebook itp. Ja spię spokojnie