• S I L V A N O Autor: kolo1 [89.229.158.*]
    Cisza na wątkach to pomyślałem, że założę nowy... Moim skromnym zdaniem spółeczka szykuje się do ostrego wybicia. Akcjonariat coraz bardziej twardy mało kto chce sprzedawać w okolicach 3 PLN. W tym tygodniu mieliśmy ustawioną transakcję za prawie 1 mln PLN ktoś przekazał papier w moce ręce. Ktos kupił na pewno nie po to aby zarobić marne 10%. Jak przyjdzie na rynku czas na małe spółki na pewno Silvano będzie w ekstraklasie i końcu przejdziemy te magiczne 4 PLN. Nie znam się na analizie technicznej więc pod tym kątem nie będę się tutaj mądrzył. Mam całkiem sporo papiera, w ostatnich dniach jeszcze troszkę dokupiłem poniżej 3 PLN, zacząłem lekko poniżej 2 PLN i do tej pory nie sprzedałem żadnej akcji. Przydałoby sie też jakieś info ze spółki choć tutaj mamy średnio jedno na 3 m-ce, może to i dobrze :)) Pozdrawiam akcjonariuszy, czeka nas pogodna jesień i bogaty Dziadek Mróz na święta
  • Re: S I L V A N O Autor: ~vinc [188.33.105.*]
    akurat o tego syfa z mojego portfela jestem najbardziej spokojny, bedzie dobrze ;), srednia mi nieco wzrosla bo nie moglem sie powstrzymac na spadakch w okolicach 2,75pln, ale co tam
  • Re: S I L V A N O Autor: ~silver [193.58.232.*]
    Sprzedawany był po 20zł......................debiut prawie 90zł !!!!.........a wy tu partolicie o 4zł ??? Emisja był a w bessie i poszła po 20zł !! W tej cenie można zastanowić się czy sprzedać czy trzymać..??
  • Re: S I L V A N O Autor: ~el magnifique [77.255.9.*]
    cos tych 3 zlotych na stale przejsc nie moze...ale jutro wroci:)
    Niestety najkpierw musi zaliczyć te 2.71zł............i dopiero potem na 5zł.........dziś puściłem,resztę jutro i czekam na 2.71zł..................10% akcji vbędzie więcej w portwelu........
  • Re: S I L V A N O Autor: ~el magnifique [77.255.9.*]