Marta, wszystko co piszesz to prawda, ale branza AI to bardzo nośna i popularna branza, podmiotow jest duzo. Wielcy, sredni, malutcy i startupy. Gąszcz. A w gąszczu zeby sie wybic, to potrzeba marketingu i szeroko pojetej komunikacji z ludzmi/rynkiem/inwestorami/klientami. A my tu mamy co? Jakies nieprecyzyjne wrzutki z poprzednich raportow:
- Raport 2024q4: Dynamicznie rozwija się również segment rozwiązań pudełkowych dla SME – wiele wskazuje na to, że w niedługim czasie uruchamianie asystentki Vee w salonach beauty placówkach medycznych stanie się bardziej dostępne dla klientów.
- Raport roczny 2024: Miniony rok 2024 nie dał Vee wystarczająco dużo czasu na płynną komunikację z rynkiem kapitałowym i budowę equity story, ani na odpowiedni zakres PR i działań marketingowych. Tę sytuację zamierzamy zmienić i zgodnie z przyjętą strategią skupić się również na budowie silnej marki i wizerunku. Stosowne działania w tym zakresie zostaną podjęte w drugiej połowie bieżącego roku, natomiast aktualnie skupiamy się na organicznej pracy z potencjalnymi partnerami nad projektami, które mają potencjał stać się prawdziwym gamechangerem.
- Rapor 2025q1: W tym tygodniu uruchomiliśmy z niemieckim klientem testy wysoko wolumenowej kampanii, której ciągłe działanie produkcyjne powinno ruszyć jeszcze w tym miesiącu. Jednocześnie weszliśmy w fazę pilotażową z potencjalnym partnerem, udostępniającym swoje oprogramowanie firmom z sektora SME w wielu krajach. Trwają także prace nad pilotażowym projektem dla koreańskiego call center, obsługującego m.in. duże sieci AGD. Z dużym sukcesem przeprowadziliśmy pilotaż kampanii wychodzących dla firm z sektora SME w Polsce, co najprawdopodobniej przełoży się na skalę uruchamiania Vee Suite u nowych klientów. [...] Negocjacje z operatorami wciąż trwają, a jednocześnie eksplorowane są horyzonty rozwinięcia sprzedaży usług Vee dla sektora SME na własnej platformie Vee Mobile przy ewentualnym udziale nowego inwestora branżowego.
- Raport 2025q2: Nastał najlepszy w historii czas na monetyzację tego zainteresowania, co staje się jednym z naszych głównych priorytetów. (Zauwazcie: dopiero odtąd monetyzacja staje sie priorytetem)
Od kilku kwartalow tylko "rozmowy", "rozpoczecia projektow", "trwajace negocjacje" - i poki co tylko emisja wyglada na najblizsza zakonczenia
No i ja np mialbym wobec tych cytatow pytania: - jak wyglada ten dynamiczny wzrost pudelek dla SME? Gdzie te salony beauty? - "nowa strategia marketingowa" zostala dumnie ogloszona juz kawal czasu temu, kiedy w koncu znajdzie sie czas na komunikacje? Kiedy zobaczymy jakies oznaki tego budowania wizerunku? - Co z Vee Mobile? - Jak zmienila sie skala uruchomien Vee Suite?
Wygląda na to że widelec pod innym IP tym razem jako marta, znów widzi tu dużego gracza.
Który nie kupuje, ale jest.
Sami insajderzy dzielą się na forum swoją tajemną wiedzą za friko.
Cud, istny cud. Marta Magdalena na forum Vee