Marta, wszystko co piszesz to prawda, ale branza AI to bardzo nośna i popularna branza, podmiotow jest duzo. Wielcy, sredni, malutcy i startupy. Gąszcz. A w gąszczu zeby sie wybic, to potrzeba marketingu i szeroko pojetej komunikacji z ludzmi/rynkiem/inwestorami/klientami. A my tu mamy co? Jakies nieprecyzyjne wrzutki z poprzednich raportow:
- Raport 2024q4: Dynamicznie rozwija się również segment rozwiązań pudełkowych dla SME – wiele wskazuje na to, że w niedługim czasie uruchamianie asystentki Vee w salonach beauty placówkach medycznych stanie się bardziej dostępne dla klientów.
- Raport roczny 2024: Miniony rok 2024 nie dał Vee wystarczająco dużo czasu na płynną komunikację z rynkiem kapitałowym i budowę equity story, ani na odpowiedni zakres PR i działań marketingowych. Tę sytuację zamierzamy zmienić i zgodnie z przyjętą strategią skupić się również na budowie silnej marki i wizerunku. Stosowne działania w tym zakresie zostaną podjęte w drugiej połowie bieżącego roku, natomiast aktualnie skupiamy się na organicznej pracy z potencjalnymi partnerami nad projektami, które mają potencjał stać się prawdziwym gamechangerem.
- Rapor 2025q1: W tym tygodniu uruchomiliśmy z niemieckim klientem testy wysoko wolumenowej kampanii, której ciągłe działanie produkcyjne powinno ruszyć jeszcze w tym miesiącu. Jednocześnie weszliśmy w fazę pilotażową z potencjalnym partnerem, udostępniającym swoje oprogramowanie firmom z sektora SME w wielu krajach. Trwają także prace nad pilotażowym projektem dla koreańskiego call center, obsługującego m.in. duże sieci AGD. Z dużym sukcesem przeprowadziliśmy pilotaż kampanii wychodzących dla firm z sektora SME w Polsce, co najprawdopodobniej przełoży się na skalę uruchamiania Vee Suite u nowych klientów.
[...]
Negocjacje z operatorami wciąż trwają, a jednocześnie eksplorowane są horyzonty rozwinięcia sprzedaży usług Vee dla sektora SME na własnej platformie Vee Mobile przy ewentualnym udziale nowego inwestora branżowego.
- Raport 2025q2: Nastał najlepszy w historii czas na monetyzację tego zainteresowania, co staje się jednym z naszych głównych priorytetów.
(Zauwazcie: dopiero odtąd monetyzacja staje sie priorytetem)
Od kilku kwartalow tylko "rozmowy", "rozpoczecia projektow", "trwajace negocjacje" - i poki co tylko emisja wyglada na najblizsza zakonczenia
No i ja np mialbym wobec tych cytatow pytania:
- jak wyglada ten dynamiczny wzrost pudelek dla SME? Gdzie te salony beauty?
- "nowa strategia marketingowa" zostala dumnie ogloszona juz kawal czasu temu, kiedy w koncu znajdzie sie czas na komunikacje? Kiedy zobaczymy jakies oznaki tego budowania wizerunku?
- Co z Vee Mobile?
- Jak zmienila sie skala uruchomien Vee Suite?