start 120 miejsce obecnie po 3 dobach 160 Miejsce na steamie.
peak max 1300+ ( mniej istotna kwestia , bo gracze moga być z kluczami itp itd.)
Najbardziej istotna kwestia DOCHODOWOSC GRY - sprzedaz ok 12 K kopii - Dochód Brutto 200 K $ dochód netto ok 120 K $
czyli ok 450 K pln.
450 K PLN wpływów z debiutu 3 dobowego gry, przecież to nawet nie pokrywa JEDEGO DNIA KOSZTÓW PRACOWNIKÓW + ZARZADU ktore mogą wynosić nawet 800 K dziennie( licząc z niedzielami i sobotami wiec dniami woplnymi bez nich to juz wychodzi ponad 1 M pln. kosztów operacyjnych pracowniczych dzieninie)) .
reasumujac TOTALNA KLAPA. --zadne zakłamywania i sprzedawnie SZEMRANYCH ILUZJI o peaku jak to gra sie rozgrzewa i inne tego tupu BANIAKULI nie maja znaczania poza , pnieudolną próbą zrobieniem w bambooko ludzi na forumie.
LOL wnioski...Prześledz dane Green Hell od early access dochodowość gry potem albo innego porównywalnego tytułu. Nawet jak to poprawne wyliczenia nie mają znaczenia dla trafnego przewidywania kursu i zysków bądź strat PCFu. Poza single player opinie są bardzo pozytywne i ludzie w to chętnie grają. Tyle albo aż tyle
Creepy yar nie ma kosztów pracowniczych 70 M kwartalnie HELLOU. Jakby mieli to dawno byliby bankrutami z ich najlepszymi przychodami ROCZNYMI - 55 M PLN przy obecnych przychodach Kwartalnych ponziej 10 M pln. Czy ty w ogóle rozumiesz pojecie przychody zyski starty i KOSZTYdzioałalnosci?
CRJ gdy GH był single to mieli w 2018 roku 4 M przychodu i w 2019 - 6 M przychodu , jakby mieli koszty 70 M na Kwartał ( to co by sie stało ze spółką, biznes by im sie spinał . ?
pozatym przesledź WYNIKI GREEN HELL przypomnę ci ze on mial debiut w 2018 roku w EA io jakie miał przychody CRJ w tamtym okresie? - wszystko zmienił CO - OP wtedy pchnał wyniki i Kurs spółki na północ , ale CRJ nadal był mała firma która miałą MALE WYDATKI dlatego GENEROWALI HAJS . Jakby mieli koszty PCF kwartalne to by było inaczej.
to nie kawestia braku sinngle tylko ze ta gra nie znalazła kupców tak po prostu.
W podobnym czasie miał debiut SPACE JUMP tez w EA zobacz jaki tam był peak i ile maja spzredanych kop
I tego prostego faktyu chyba tu NIKT nie KUMA, wszyscy widza ze było po 80 a jest po 3 to jest DEAL , tylko przyczyna tego że jest po 3 PLN jest to ze spólka ma coraz wieksze problemy płynnosciowe , a jak spółki maja problemy plynnosciowe przy wysokich kosztach to robi sie np na GWAŁT emisje ratujace po 3 PLN zeby jakoś łątać wypływ kasy ze spółki.
A co sie dzieje jak spólka traci w ogóle plynnosc finansową ? Jakie sa wtedy procedury?
LR przynosi przychody po 72 H mniejsze niz nie jedna gra od maluchówz polskiego gamedevu.
BIZNES PCF sie nie spina od lat To dlatego kiedys kosztował 80 PLN a teraz robnili emisje akcji po 3 PLN i kurs jest po 3.xx PLN , ale WYCENA SPÓŁKI to NADAL 140 M PLn , czy to mało dla spółki której BIZNES sie bardzo bardzo mocno nie spina finansowo.
No tak działa ze w IPO zapiasy na akcje byłły po 50 PLN i 45 PLN , a teraz robia emsije alkcji po 3 PLN.
Tak wałsnie działa .
Tak działa ze z 80 PLn kurs zjechał na 3 PLN, spadek o ponad 95% kursu akcji w kilka lat . TAK włansie działa .
NIe tzreba byc omnibusem żeby wiedzieć ze coś mocno nie gra w takiej sytuacji. NIeazalenie od zrodeł przychodów jesli ciagną non stop na stratach i jest olbrzymie wyparowywanie kasy ze spółki przy wielkich kosztach dzialności to jest PROSTY RACHUNEK do zagrozenia tej dzialnosci spółki tak ogólnie.
Myslisz ze dla FUNu zrobili emisje akcji po 3 PLN czy z koniecznosci i nozu na gardle ??
To ze nie ma wielkich wolumenów ? ci co umoczyli 90% trzymaja jedno moze ruszyc wolumenami jesli np.pójdzie wniosek o jakas upadłośc zobaczysz jak wtedy Ci fianansowi ktorzy nadal kisza akcje ,beda robili Wolumen na papierze i przy jakiej cenie.
Mądrego? Koleś od piątku ujada tutaj jakby chciał wpłynąć na cenę akcji poprzez to forum. Już sam ten fakt wyklucza stwierdzenie że jego zachowanie jest mądre. Podejrzewam że biedak sprzedał po 3,xx zł i teraz nie może przeżyć że już nie odkupi niżej
Ja tylko opisuje fakty takie jakimi sa a konkretnie jak wyglada debiut LR , jak wyglada sytuacja spólki pod wzgledem AF oraz jaki jest trend i z czego on wynika pod wzgledem AT.
bo z tymi faktami wielu tu piszacych ma sie na bakier twierdzac np ze Debiut LR jest Dobry , żeby nie powiedziec świetny , poniewaz to jest zwykłe ordynarne kłamstwo.
To nie jest poprawna analiza i nie odnosze się do gdybania o Lost Rift:
1. Koszty kwartalne dotyczyły kilku projektów w tym Gears of War. LR jest raczej najmniejszy z tego pod względem wydatków, bo pozostałe to gry AAA z wydawcami
2. Nikt nie wie jakie są koszty po rekrukturyzacji i zwolnieniach devów. Jak zabrakło kasy a emisja była na 20 bomb to raczej nie po to żeby trzymać takie koszty jak wcześniej.
3. Całą marżę brutto PCF generują projekty na zlecenie a nie LR. Nie da się ocenić sytuacji bez wiedzy ile generują kasy zlecenia w porównaniu do kosztów po restrukturyzacji i emisji.
4. Zgadzam się, że z LR coś może być, ale to długa droga przed studiem i wiele updatów i kampanii. EA nie zmieni sytuacji finansowej firmy, trzeba czekać na pełną grę.
restruklturyzacja jak mowisz została raczej wymuszona ponieważ kilka projektów zamknieto z powodu wycorfania sie partnerów , to i zmniejszono zatrudnienie. na HUUGE nie było wymuszonej restrukturyzacji społka generuje duzo kasy a i tak zwolniła 20-30 % pracowników z powodu rozwoju techgnologicznego wykonywania roznych porcesów zwiazanych z grami mobilnymi.
nie wiemy faktycznie jak obecnie sytuacja wygląda, ale czy to nie wina jest samej spółki i tego jak podchodzi do Polityki informacyjnej> na wspomnianym HUUGE mowili ile spodziwaja sie oszczednnosci rocznie dzieki zmniejseniu zatrudnienia i kjak to moze wplyynac na marzowosć spółki.
To samo dotyczy tak podstawowych kwestii jak Bużdety poszczegolnych projektów szcególnie ich IP , zeby wszyscy mieli rowny dostep do informacji( szcegolnie przed premierą nie wazne czy EA czy nie) a nie tylko Insaiderzy byli uprzywilejowani w tej kwestii.
Społka pod wieloma wzgledami jest po prostu słabo inwestowalna a ci co postanowili zaufac jej kierownictwu i spółce , srogo sie na tym przejechali.
Dnia 2025-09-28 o godz. 20:38 ~post napisał(a): > restruklturyzacja jak mowisz została raczej wymuszona ponieważ kilka projektów zamknieto z powodu wycorfania sie partnerów , to i zmniejszono zatrudnienie. na HUUGE nie było wymuszonej restrukturyzacji społka generuje duzo kasy a i tak zwolniła 20-30 % pracowników z powodu rozwoju techgnologicznego wykonywania roznych porcesów zwiazanych z grami mobilnymi. > > nie wiemy faktycznie jak obecnie sytuacja wygląda, ale czy to nie wina jest samej spółki i tego jak podchodzi do Polityki informacyjnej> na wspomnianym HUUGE mowili ile spodziwaja sie oszczednnosci rocznie dzieki zmniejseniu zatrudnienia i kjak to moze wplyynac na marzowosć spółki. > > To samo dotyczy tak podstawowych kwestii jak Bużdety poszczegolnych projektów szcególnie ich IP , zeby wszyscy mieli rowny dostep do informacji( szcegolnie przed premierą nie wazne czy EA czy nie) a nie tylko Insaiderzy byli uprzywilejowani w tej kwestii. > > Społka pod wieloma wzgledami jest po prostu słabo inwestowalna a ci co postanowili zaufac jej kierownictwu i spółce , srogo sie na tym przejechali.
Całe szczęście, że handluje się akcjami , a nie grą. dziękujemy za rzeczową analizę popratą kluczowym "nie wiemy faktycznie jak obecnie sytuacja wygląda" natomiast się pomądrzyłeś. Jeszcze raz dziękujemy. ocalim majątki dzięki tobie.
przecież spółki "nie podniesie" Lost Rift w tym wszystkim widzę rozwiązanie polegające na powrót Spółki do projektu Gemini (jeżeli zebrali 20 mln na projekty to wydaje się logiczne, że część pieniędzy na to przeznaczą)
1. sprzedaż Lost Rift może "kropelkowo" zasilać budżet w dłuższej perspektywie 2. zarobić duże pieniądze można wydając kolejną grę lub odłożony "na bok" rozpoczęty projekt
tak czy inaczej jakieś odbicie na kursie akcji będzie, ale trudno przewidzieć skalę 20-30%?
Jaki powrót do Gemini? Jak to gra dla square i oni te gre porzucili więc to nie decyzja pcfa by te gre dokończyć. A za te 20m nie da sie dokończyć bifrosta ktory od roku był dopiero w preprodukcji.