Dzień dobry, Na wstępie deklaruję, że zainwestowałem w BLO i chciałbym aby spółka odniosła sprzedażowy sukces. Na forum przeczytałem już mnóstwo różnych opinii - czasem są to opinie merytoryczne, czasem emocjonalne, czasem jest to całkowity ściek stąd prośba o jakąkolwiek moderację ze strony Bankiera. Jedną z częściej pojawiających się opinii jest powiązanie sprzedaży gier single player z peakiem. Na chwilę pisania tego wątku Cronos posiada peak growy 5167 graczy jednocześnie a zakładana sprzedaż przez PlayTrackera to 67,5k sprzedanych sztuk na Steam, Dla porównania gra Daemon X Machina: Titanic Scion, która została wydana tego samego dnia co Cronos, ma peak growy 9826 graczy jednocześnie i zakładaną sprzedaż przez PlayTrackera na 31,5k sprzedanych sztuk na Steam (obie gry to tytuły single player, choć zupełnie inne gatunki). Z powyższego zakładanie danych sprzedażowych na podstawie peaków nie jest wiarygodną metodą szacowania sprzedaży tytułów single player. Nie będę spekulował jaka jest sprzedaż Cronosa - takich estymacji na tym forum było już tyle, że każdy, w zależności czy kibicuje spółce czy nie, może dowolnie sobie wybrać - czekam na komunikat Prezesa, oby jak najszybciej aby skończyć tę niekończącą się licytację i uspokoić inwestorów. Miłej niedzieli życzę.
Chciałbyś:) ta gra się raczej nie zwróci jeśli kosztowała tyle co piszą… druga doba sprzedaży i juz poniżej Top 20. Za tydzień pewnie poniżej Top 100:) ale taki jest urok horrorów to niszowe gry są, musza naprawdę być wybitne aby osiągnęły kasowy sukces
Po 1 wsze najlepiej odzwierciedlającym algorytmem sprzedazy jest GAMALiTIC nikt trackera ne używa. 2. Peak jak najbardziej sie sprawdza zeby mniej wiecej określic sprzedaż ilosci kopii. 3. Jeśli Cronos w Drugiej dobie po jest juz poza top 20 bestach steama to oznacza ze jest Lipa , to nawet The traumaturge 2 doby był był w top 20, Cronos leci w bestach steama dużo szybciej niz nawet male gry robione za parę M pln jak DSS2 czy IFZ czy JDM .
Przecież każdy kto ma cokolwiek pojęcia o gamingu to wie że jutro będzie sprzedawanie na wyścigi . Inwestora nie interesuje czy gra ma 90% czy 50% tu się liczy sprzedaż i ile kasy w jakim czasie zarobią . Są gry co mają bardzo dobre opinie a mało sprzedają i są z mieszanymi opiniami a mają dużą sprzedaż . Z przykrością stwierdzam że Cronos należy do tej pierwszej grupy. Jeszcze trzeba wziąć pod uwagę budżet który jest nie proporcjonalny do peaku