...do przywołania po komunikacie o zwrocie kosztów produkcji Cronosa żeby obśmiać frajerów którzy zostali na peronie bo nie wierzyli że gra sprzeda się co najmniej w 1 mln kopii.
Hahahahaha pomijajac fantazje i braki w wiedzy- żadna z gier bloobcia nie przekroczyla 0.4mln sztuk w rok...to jak myslisz ? Zwrot kosztow dałby wzrosty czy spadki ? FP2 z 11bit się zwrocilo w tydzien i zjechali 60%. Jako inwestor bloobciowy pewnie uważasz , ze bylby to mega sukces, a prawda jest taka , ze ta spolka bez dotacji mialaby na koncie minus 100mln , a zwrot kosztów dla gamedevu to stagnacja Hehehe a przy 1mln sztuk zadnego zwrotu by nie było przy kosztach grubo powyzej 100mln. Hahahaha
Przy sprzedaży miliona szt. Cronosa Bloober spłaci kredyt i dopisze conajmniej dodatkowe 50 mln zysku do raportu za ten rok. Jak dla Ciebie to powód do przeceny akcji to chyba matematykę skończyłeś na dodawaniu. Ty tu trolujesz na dwa etaty tak za darmo?
@joo chyba do szkoly miałeś pod górkę. Hehehehe Zwrot poniesionych kosztów następuje tylko i wyłącznie po ich pokryciu. Ok.150mln zl skromnie szacując . Taki a nie inny zwrot mial pp tygodniy FP2 . Dalo to minus 60% na kursie, bo mual5 być duze ZAROBKI a nie zwrot kosztow. Mieli zarobic 200mln a nie zdobic zwrot. Tu oczekiwania są podobne sądzac po BALONIASTEJ kapitalizacji. President c/z 3 w roku premiery. To oznacza dla bloobcia vel nie umiemy zarabiać na grach, ale wyciagamy fajne dotacje, 200mln zysku (ok.4mln kopii)
Przeceniłem twoje zdolności matematyczne. Z dodawaniem też masz problemy. Chyba że z czytaniem ze zrozumieniem masz problem bo nie łapiesz na co był wzięty kredyt. Skąd Ci się wzięło 150 mln zł?