Witam wszystkich i pozdrawiam. Jestem laikiem i się nie znam ale kiedyś kupiłem 2k tych akcji. Ci z Was, którzy mają tego dużo, na jaką cenę liczycie w przyszłości ? Czy jest możliwe np. 10 zł za akcję ? Czy może 3 zł to jest sufit ? Jakie są możliwości ? Proszę wybaczyć może głupie pytanie ale właśnie takie przyszło mi do głowy :p
Większość tutaj liczy na to, że urośnie znacząco, bo wierzą w przyszłość firmy i pewnie w ogóle technologii VR. Sufit jest tu względny, jeśli firma nabierze wiatru i będzie tworzyć cały czas coraz lepsze tytuły to sufit może nigdy nie istnieć. Każdy ma swój limit przy którym chce sprzedać, ale chyba jednogłośnie zakładamy, że wzrosty będą długo i wysokie, patrząc na kalendarz wydawczy.
Dodatkowo chcą w tym roku wejść na rynek konsol i pecetów z projektem Gemini. Jeśli będą działać na tak szerokim rynku zbytu i jesli produkcje te będą trzymały dobry poziom to wieszcze im ogromny sukces sprzedażowy. Mówimy tu jednak o latach. Tu wszystko się może wydarzyć. Możemy wrócić do 35 groszy jak i lecieć w kosmos bez sufitu. Wystarczy popatrzeć na inne spółki gamingowe i prześledzić ich losy. Jedne zostały potęgami, drugie już dawno zniknęły z rynku. Pytanie o możliwości kursu jest jak pytanie o to jaka będzie pogoda w warszawie za dwa lata 28 lipca w samo południe :)
Z tego co wiem powinno się sukcesywnie przesuwać stop loss do góry około 10% poniżej aktualnej ceny i prawie zawsze w ten sposób zabezpiecza się większą stratę niż te 10%. W ten sposób można długo trzymać i obserwować sobie zyski
i już tu widzę te 1000 zombie śliniące się..... yyyy zarobię w 2 dni 100% :)) hahah VR dopiero sie rozwija jeśli wystrzeli w Meta to 3R moze i kosztować za 3 lata 100 złi byc drugim CD projektem jesli zostaną tylko w VR a to siadzie mogą czekać ja Zuker latami w tworzeniu gier wymagane jest kilka rzeczy