Drudzy mówią, że ubieranie i dystrybucja. A jak jest? Tego nie wie nikt. Podaż raczej większa od popytu, choć mam wrażenie, że przy cenie 7 zl jest względna równowaga. Obroty małe. Osobiście zawiodłem sie na wynikach summer steam sale. Liczyłem na dwukrotnie lepszą sprzedaż i zwrot kosztów po promocji. Nie udało się. Pod koniec lipca kolejna przecena tym razem festiwal gier wyścigowych. Powinno być lepiej bo tutaj przecenione będą tylko gry wyścigowe, a nie wszystkie jak ostatnio, ale osobiście wolałbym, żeby poszła przecena poza wszystkimi festiwalami bo na festiwalach jest zbyt duży wybór. Zbliża sie duży patch, który między innymi ma naprawić największą przyczynę negatywnych ocen czyli obsługę kierownicy. Podtrzymam swoje poprzednie zdanie, że kwestią życia i śmierci dla tej gry jest tryb multiplayer. Bez tego gra zniknie z czasem z orbity zainteresowań. Na szczęście twórcy nad tym pracują. Zobaczymy co pokaże nowa roadmapa. Powinniśmy poznać wstępne daty konsol. W komentarzach sie często przewija ze gra jest za droga jak na indie. Myślicie ze 35€ na rynki zachodnie to tak dużo?
Ostatnia przecena 25% przesunęła JDM w globalu steama o ok. 200-250 pozycji w porównaniu do okresu przed promocją. A sporo gier chodziło na wyższych obniżkach, więc jest jakaś wrażliwość na cenę. Trzeba pamiętać, że ta gra też ma ograniczone grono odbiorców, więc zbyt agresywne wyprzedaże mogą wyjść bokiem w dłuższej perspektywie. Moim zdaniem mają kasę na spokojny rozwój, więc przez rok pewnie będą trzymać cenę nawet kosztem niższej sprzedaży, jednocześnie dodając kontent. Jak to nie zaawocuje lepszymi ocenami i przychodami, to raczej będą zmuszeni do większych i częstszych przecen. Może jakieś dlc w tym czasie wyjdzie i będą na tym sobie odbijać. Mimo wszystko jest dopiero 2 miesiące po premierze, kasa zabezpieczona i teraz kluczowe co z tym dalej zrobią. Na pewno jest jeszcze kilka kart do rozegrania, kwestia czy dowiozą i multi i konsole.
Nie jest za droga. Dobra decyzja z ceną. Patrz taki carxstreet. Regularna cena o połowe mniejsza. Przeceny tam byly juz około 60%. Sprzedane jakies 400 tys kopi na steam i przychodu 6 mln $. JDM na steamie jakies 110 tyś kopi sprzedane i przychód juz 3 mln$, a max przecena była 25%. Racje masz kolego z multiplayerem. W carx jest multi i dlatego peaki sa o wiele wieksze niz w JDM mimo słabszych ocen.
No i carx street miał premiere 10 miesiecy temu a jdm 2 miechy niecałe dopiero. Przy cenie na poziomie carx street JDM by miało peak 10k na premiere i dużo lepszy przychód obecnie, ale o wiele mniejsze mozliwosci manewrowania ceną i monetyzacji długofalowej. No ale leszcz tego nie ogarnie swoją rybią głową
A ja mysle, że sie spodziewał. Pamietam w gamingu na gieldzie kilka miechow przed premiera spytali go co z kursem a On powiedzial cos takiego cytat " no do premiery powinno byc dobrze" czyli wiedział co sie stanie. Sprawdz jego cv. Pracowal w biurze maklerskim wiec doslonale zna realia. On i jego rodzinna fundacja maja mega duzo akcji. Nie zeszli z pozycji nic przed premierą. Dlaczego?
Mhm Mhm szerloku. Pastewka i Sugi nie schodzili z akcji przy cenie 11-12 zł to bedą schodzili teraz przy cenie 7 zł na najwiekszym dołku od lat. Echh brak słów....