Ostatnia przecena 25% przesunęła JDM w globalu steama o ok. 200-250 pozycji w porównaniu do okresu przed promocją. A sporo gier chodziło na wyższych obniżkach, więc jest jakaś wrażliwość na cenę. Trzeba pamiętać, że ta gra też ma ograniczone grono odbiorców, więc zbyt agresywne wyprzedaże mogą wyjść bokiem w dłuższej perspektywie. Moim zdaniem mają kasę na spokojny rozwój, więc przez rok pewnie będą trzymać cenę nawet kosztem niższej sprzedaży, jednocześnie dodając kontent. Jak to nie zaawocuje lepszymi ocenami i przychodami, to raczej będą zmuszeni do większych i częstszych przecen. Może jakieś dlc w tym czasie wyjdzie i będą na tym sobie odbijać. Mimo wszystko jest dopiero 2 miesiące po premierze, kasa zabezpieczona i teraz kluczowe co z tym dalej zrobią. Na pewno jest jeszcze kilka kart do rozegrania, kwestia czy dowiozą i multi i konsole.