jak na niecały miesiąc. Tylko jeśli 10 osób zamieści tu dziś lawinę wpisów, że to żałośnie mało to mogą osiągnąć swój cel, niestety. Nie tłumaczą, że to gra AA i nowe IP, nie tłumaczą, że gra nie miała marketingu za 50 mln zł itd i że spółka zapewniła sobie środki za Game Pass. Sugerują chyba, że gry powinny zwracać się po 1-3 miesiącach. Które? Jedna na 500? Czy chodzi o to, że teraz trzeba odkupić akcje, które zostały wrzucone w rynek, aby zbić kurs?
Dnia 2025-07-08 o godz. 18:28 ~serio napisał(a): > jak na niecały miesiąc. Tylko jeśli 10 osób zamieści tu dziś lawinę wpisów, że to żałośnie mało to mogą osiągnąć swój cel, niestety. Nie tłumaczą, że to gra AA i nowe IP, nie tłumaczą, że gra nie miała marketingu za 50 mln zł itd i że spółka zapewniła sobie środki za Game Pass. Sugerują chyba, że gry powinny zwracać się po 1-3 miesiącach. Które? Jedna na 500? Czy chodzi o to, że teraz trzeba odkupić akcje, które zostały wrzucone w rynek, aby zbić kurs?
oni wzieli krótkie i po prostu wyją że tak mało spadło i nie zdążyli odkupić przed dzisiejszym niespodziewanym pozytywnym info od 11b które to ucina spadziowe spekulacje.Dzisiaj od 16;30 to jest apogeum ujadania
Tu być może pisano o sukcesie po miesiącu od premiery. https://www.bankier.pl/wiadomosc/Sprzedaz-gry-Gaming-Factory-JDM-Japanese-Drift-Master-przekroczyla-100-tys-egzemplarzy-8963293.html
Chat GPT na podstawie różnych danych określił wynik sprzedaży The Alters jako "bardzo dobry". Wynik powyżej 300 tyś sprzedanych kopii w miesiąc byłby dla Chat GPT wynikiem określanym jako "świetny" czyli do świetnego wyniku sprzedaży The Alters dużo nie zabrakło. Ludzie którzy krytykują wynik sprzedaży The Alters mają po prostu za duże oczekiwania i chcą aby zaraz po premierze ich akcje wzrosły o 50%. Dodatkowe ważne czynniki które według Chat GPT działają na korzyść The Alters: - są przychody z Game Pass - gra zbiera dobre recenzje (Steam plus portale zewnętrzne plus 85% średni wynik ocen z Metacritic) - aktywna wishlist > 1 milion - studio ma rozpoznawalność
"Analitycy ankietowani przez „Puls Biznesu" spodziewali się, że gra, której budżet jest szacowany na 40-50 mln zł, zwróci się przed końcem roku. Po premierze, którą biorąc pod uwagę oceny graczy, można było uznać za udaną widziano szansę, że czas zwrotu kosztów produkcji będzie liczony w pojedynczych miesiącach."
Oczekiwania analityków nie były więc kosmiczne. Spółka ma jeszcze kilka miesięcy, aby im sprostać.
Chat GTP na podstawie różnych danych które według mnie zostały przedstawione bardzo sensownie oszacował budżet "The Alters" pomiędzy 25 mln a 34 mln pln łącznie z całym marketingiem. Więc można przyjąć że całkowity budżet wyniósł miedzy 25 mln czyli tą minimalną jaką podaje Chat GTP a 50 mln czyli maksymalną wartością jaką podają analitycy.
Nie ma znaczenia co ty uważasz. Rynek sam ocenił tą sprzedaż na kursie akcji. Popytu na akcje nie ma od 3 dnia premiery a kurs non stop spada, już prawie 20% od pierwszego poniedziałkowego piku w górę tuż po premierze.
A miało być tak dobrze po raporcie sprzedażowym i co? Mamy codziennie niskie ceny....
Akurat na tym forum jakoż nikt specjalnie do wyników w sierpniu nie spodziewał się komunikatu. Kumulujuący akcje widzieli, że kurs jest konekwentnie zbijany i czekają, aż zbijający się znudzą. Pewnie przy 170 ruszymy na zakupy chyba że kurs zacznie dobijać wcześniej.
Posty negatywne to chyba już na nikim nie robią wrażenie. z chłodną głową i do przodu.
W tym roku dojdą jeszcze kolejne produkty, Frostpunk 2 miał swoje 5 minut i może mieć wkrótce kolejne. Zbijanie kursu do 170 zł - chyba zbyt kosztowne. Nie lubię uśredniać w dół, ale nie widzę podstaw dla tak niskiej wyceny 11bit.