Nikt nie wejdzie w firmę "może krzak", której portale/strony wyglądają jakby robiły ją AI w ostateczności jakiś student 3 roku w ramach zaliczenia przedmiotu. Tym bardziej, jak sami zauważyliście, na mocno, konkurencyjnym rynku. Zarobią swoje na nas/was i zrobią pa pa - takie moje zdanie. Tak wiem, troll, nie znam się itd. Uprzedzając pytanie, siedzę tu, z nadzieją, że cena podskoczy na 3.5 żeby co nie zarobić.
Będzie znacznie wyżej. Tylko cierpliwi na tym skorzystają. To samo pisałem na PGMSA, gdy oddawali poniżej 1zł, a ja wtedy dokupowałem po 70 groszy. Teraz wszedł fundusz po 5zł i wszystkich stękaczy zatkało, a kurs dobił do ponad 21 zł i spółka osiągnęła kapitalizację 300 MLN bez potężnych zysków. Jeszcze raz powtarzam - cierpliwość trzeba mieć.
Bez przesady :)) na tym forum udziela sie lacznie kilkanascie osob :)) jak spolka pokaze dobre wyniki to kurs ruszy, jak sprzedaz nie wypali to .. tez ruszy :)) faktem jest, ze na razie strasznie to wszystko niskobudzetowe. Pocieszam sie, ze spolka nastawia sie chyba na format B2B, wiec byc moze strona internetowa nie musi byc dedykowana pod masowego odbiorce. Licze jednak, ze maja plan jakiejs bardziej spektakularnej kampanii reklamowej bo opierajac sie na marketingu 'szeptanym' to tu wartosc spolki bedzie sie jeszcze dluuugo budowac.
Panowie Espaniol i Staszek, w końcu mi uświadomiliście, że zainwestowałem w wydmuszkę. Od jutra zacznę sprzedawać akcje firmy krzak. Dodatkowo namówię znajomych, żeby też sprzedawali. Jeszcze podpowiedzcie proszę co mamy kupić w zamian, z jakich akcji solidnych firm pomóc Wam wyjść żebyście nie byli stratni. :)
Dziękuję za zauważenie - melduję się, ciągle bacznie się przyglądam. Po prostu zatkało mnie w tym wątku, po tym jak Pan Espaniol ujawnił, że jednak wisi na haku, a tak się śmiał z każdego. Ech... szkoda gadać, Panie Espaniol, pozazdrościć kunsztu inwestorskiego.