Do końca miesiąca się zwróci. INIDKA na miała w peaku 1200 graczy, Thaumaturge 2000. Tu już mamy 4-krotne przebicie tych peaków przy szerokiej premierze. Nie jesteśmy w stanie stwierdzić ile ludzi gra na konsoli, EPICU i Game Passie, ale moim zdaniem w sumie będzie przynajmniej 20k teraz jak nie więcej. 400 recenzji na Steamie w ciągu jednego dnia to bardzo dobry sygnał. Tutaj taki mały wtręt od eksperta ds marketingu:
"Podczas dyskusji na konferencji GDC, Zhukovsky zauważył, że deweloperzy szybko dowiadują się, czy ich gra ma "magię", która przyciąga graczy. Jeśli Valve zauważy tę "magię", zapewnia grze maksymalną widoczność na platformie. Analizując dane, Zhukovsky stwierdził, że 74% gier, które osiągnęły znaczący sukces, zrobiło to w ciągu pierwszych trzech miesięcy od premiery. Istnieją jednak wyjątki. Na przykład Beltmatic autorstwa Notional Games początkowo otrzymał tylko 51 recenzji w ciągu pierwszych trzech miesięcy, co nie spełniało kryteriów sukcesu. Jednak po dziewięciu miesiącach liczba recenzji wzrosła do 1000, co wskazuje na późny, ale znaczący sukces gry. Zhukovsky zaleca, aby deweloperzy dążyli do 1000 recenzji w ciągu pierwszego roku od premiery, aby Steam mógł zacząć aktywnie promować ich grę. Wskazuje to, że gra dobrze konwertuje i ma potencjał do dalszego wzrostu."
Można próbować kręcić bajerę, że gra nie zarobi i że flop. Ale koniec końców twarde liczby wygrają.
Ok 1,5 mln szt gwarantuje zwrot kosztów 50 mln zł przy cenach rzedu 120 zl. W czerwcu powiadasz? Ja powiadam nigdy...a szkoda, bo gierka wygląda na niezłą, ale nie ma wielkiego zainteresowania. Mega wysokie oceny dają nadzieję, że poczta pantoflową ludzie się zainteresują dopiero w przyszłości
rentownosc brutto po zakoczeniu promocji i samej juz tylko sprzedazy siega 45-50%
wiec pewnie wystarczy 500k i zacznie spolka zarabiac
wydaje sie ze to bedzie produkt na spokojne przychody przez 2-3 lata
I teraz najfajniejsze. Jeśli w kasie było 70kk w tamtym roku, a gra zwróci się w tym roku plus premiera FP2 na konsole to ile pod koniec roku będzie pieniędzy w kasie? ;)
Panowie polowa kosztow produkcji zwroci sie z gamepassa. Zgodze sie z 500k, ale tylko w przypatku gdyby gra nie byla wcielona do gamepass od microsofta.
Samo game pass to okolice 18-20mln. A przy takich ocenach to nawet może coś więcej. Zwróci się szybciej niż myślicie. 18Lipca wersja pudełkowa i kolejne dochody.
Ps..mam pytanie czy jak sprzedają w Czerwcu wersję pudełkowa z dostawą w Lipcu to kasa wpada do q2 czy q3.?? Niby środki, dochód za grę na koncie mają w Czerwcu.