• Gdzie jest rynek? Nikt nie widzi potencjału? Autor: ~VR [212.244.210.*]
    przychód 1,15 mln zł w Q1 2025, zysk operacyjny, 3 gry już wydane, 3 kolejne jeszcze w tym roku
    Do tego rozmowy z Vivid Games (Real Boxing 3 VR), planowane przejęcie Skillmersion i nowy tytuł z inwestorem w 2026.

    Spółka ma ekspozycję na Meta i Steam, a kapitalizacja to tylko ok. 11 mln zł.
    Aż dziwne, że jeszcze nikt o niej nie pisze… Cicho przed burzą?

    Osoby, które teraz sprzedają to tak jakby sprzedawały złoto w cenie złomu. Patrzę na arkusz zleceń i nie dowierzam brakowi popytu przy spółce, która jest rentowna przy 3 grach. Wystarczy jedna gra, która stanie się Viralem powodując miliardową kapitalizację w mega szybkim tempie.
    W dodatku na forum brak zainteresowanych. W czym jest problem?
[x]
VRFACTORY -1,43% 0,28 2025-09-17 16:28:59
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.