• Co z akcjami po upadlosci Autor: ~Gienek [161.90.235.*]
    Witam,

Jestem laik, ale zadac pytanie musze.

Kupilem ponad rok temu akcje Swarzedza (hehe ... 1,4 zyla dalem chyba). No i potem spadki byly. Nie interesowalem sie specjalnie tematem.

Swarzedz wykreslaja z GPW, upada. Co z moimi akcjami? Cos powinienem zrobic, czekac, sprzedac ... czy juz nie sa nic warte ... jak to wyglada, prosba o odpowiedz.

Pozdrawiam,
    Gienek
  • Re: Co z akcjami po upadlosci Autor: ~przemytnik rabarbaru [81.168.250.*]
    ile wtopiłeś że tak dyskretnie zapytam ?
  • Re: Co z akcjami po upadlosci Autor: ~ktoś [87.207.183.*]
    a co się dziwisz jak wypisuje takie brednie??? nawet nikomu nie chce się odpisywac
  • Re: Co z akcjami po upadlosci Autor: ~Gienek [172.23.31.*]
    Dzieki za odpowiedzi ... teraz juz wszystko wiem ... jestescie super
  • Re: Co z akcjami po upadlosci Autor: ~wt [83.17.93.*]
    sprzedaj akcje PKC i kup sobie batonika lub wyjdź sobie do kina lub na kolację,
    to zależy ile ich masz ?
  • Re: Co z akcjami po upadlosci Autor: ~DD [89.78.239.*]
    Jeśli się nie sprzedaje tylko czeka na upadłość , to po zaspokojeniu wierzycieli , jak jeszcze coś zostanie idzie do akcjonariuszy na podobnej zasadzie jak dywidenda - tak odpisał mi likwidator .
  • Re: Co z akcjami po upadlosci Autor: ~Biondi [77.254.195.*]
    I wariant - Likwidator skutecznie likwiduje spółkę:
    Likwidator sprzedaje wszystkie aktywa spółki i płaci wszystkie zobowiązania, a w miedzyczasie (PODSTAWOWY WARUNEK !!!) nie zachodza przesłanki do ogłoszenia upadłaści (np. zobowiazania przekraczaja majatek spółki bądź też utrata płynności tj niemożność bieżącego płacenia zobowiązań mimo posiadania majątku).