Na podstawie danych z rynku, kalendarza premiery, aktywności inwestorów i ogólnej logiki rynku spekulacyjnego wokół gier to realistyczny scenariusz bazowy na najbliższe 7 dni. 12 maj - 10,00-10,20; 13 maj - 10,30-10,60; 14 maj - 10,50-10,90; 15 maj - 11,30-11,60; 19 maj - 11,50-12,20; 20 maj - 11,70-12,50. JEŚLI: Gra okaże się grywalna, przyjemna i technicznie stabilna, pojawią się pozytywne recenzje na Steam / YouTube / Epic Store gracze zobaczą wartość w prostym, arcade'owym stylu (jazda bokiem, punkty, tuning) to potencjał kursu na poziomie 14–16 zł do wakacji, a nawet 18–20 zł w przypadku dużego sukcesu.
Raz Cię pochwaliłem za post w którym wykazałeś się ponadprzeciętną wiedzą o grach w stosunku do 99 % uczestników tego forum. Jednak to co powyżej napisałeś to całkowita moja kompromitacja , że łykałem tamten kit. Powiedz proszę że to co piszesz to pod wpływem tego bimbru co Mieszko polewa Ci i Karolakowi pod stołem? Czy jednak masz magiczna kule i wierzysz co ona na o konkretny dzień Ci wyświetli?
Kupcie trzymajcie, info o konsolach może być w każdej chwili tak jak podali z o UE5 , które miało być po premierze a będzie na premierę, dużo niespodzianek przed nami
Po prostu śmieszy mnie ta Twoja rozpiska kalendarzowa. Podajesz daty i przedziały cenowe. Chcesz uchodzić za Nostradamusa ? To może po prostu podaj numery w totka na najbliższe notowania i nie będziemy musieli grać na giełdzie.Karolka czy Mieszka ( którego chyba już tu nie ma) to mógłbym podejrzewać o takie wpisy ale Ty do tej pory wydałeś się najrozsądniejszy z nich wszystkich.
tu kolega ma racje bez sensu on podaje takie przewidywania chyba ze stara sie kogos napalonego na fortune w 3 dni zniechecic jeszcze przed premiera dlatego powtarzam trochę cierpliwości i widzimy się na 100
Może chcę napisać post na pokrzepienie serc. Sam siebie zmotywować i dodać otochy. Ja nie mówię o 100 zł czy o 50 zł. Wiadomo że to co napisałem to pitu pitu. Ale czy to bajki te kursy co wypisaĺem ?
brzmi to jakbyś konkretne wartości odpowiadające kapitalizacji całej spółki wyssał z palca podczas gdy analizując i prognozujac duzo lepiej przyjac za punkt odniesienia pełen zakres roznorodnych aspektow i przy okazji polecam na koniec to co Tobie wyjdzie zredukowac 2 lub 3 razy by ograniczyc ryzyko wtedy mozna myslec o zbudowaniu pozycji a Ty piszesz kilkanascie dni przed premiera ze chcesz dodac sobie otuchy jakbys penial albo chcial zasiac w odbiorach Twojego wpisu ziarno niepewnosci
jezeli chodzi o gre nic sie nie zmienilo, jest i zostanie wydana 21 maja wpisy na bankierze nie maja wplywu na odbior przez globalny rynek gamingowy, sprzedaz zyski oraz przychody, CZ i kapitalizacja za tym idzie a to przeklada sie na kurs, takie pisanie was z wami jedynie moga przestraszyc kogos kto ma nadwyzerony zwieracz i popusci nieco akcji przeciwko czemu nie mam zastrzezen jezeli chce je odebrac podmiot ktory zna wartosc gaming factory
co Ty zakładasz przedszkolny gang? dla mnie jesteś tylko nickiem i ip jak wszystkie inne aktywności które się tu pojawiają i znikają w skrócie to zainwestowałem tu pieniadze i nie obchodzi mnie to co kto tutaj wypaca z siebie bo premiera 21 maja wszystko zweryfikuje jedyna rzecz jakiej moge byc pewny to taka ze czesc podejmie wlasciwa decyzje a pozostala czesc błędną ja zamierzam zaliczac sie do tej wygranej grupy dlatego powtarzam potencjał jest przeogromny troche cierpliwosci i 100 (tylko nie bic piany ze mam na mysli tydzien lub cos w tym stylu)
dodam jeszcze cos a mianowice mysl klucz ktora powinien miec kazdy w momencie premiery i po czyli jaki potencjal konsolowy ma JDM czyli w najwiekszym uproszczeniu ile mozna zalozyc sprzedanych kopii na playstation i ile dla xbox na kazda sprzedana kopie na pc
podsumowujac widzisz sprzedaz 1 kopii na PC i zakładasz np ze to odpowiada 1 kopii na playa i 1 na xboxa lub wiecej badz mniej
moim zdaniem potencjal konsolowi jest ogromny sadzac po komentarzach zainteresowaniu i tym ze jest to gra wyscigowa sportowa bardzo dynamiczna wiec to powinna byc mysl ktora kazdy powiniem miec w swojej glowie w momencie premiery po to by wiedziec czy warto trzymac albo dokupic akcji i czekac na porty konsolowe
koszty portowania sa nizsze , czas oczekiwania krotszy, kluczowe pytanie to ile kopii na konsole moze pojsc na kazda 1000 kopii na PC
i nie zapominajmy o polityce dywidendowej wiec czekanie moze byc bardzo owocne
jedna jedyna niewiadoma to premiera ale na tym to polega, mozna przewidywac ale premiera wszystko zweryfikuje
danych jest sporo, marketing w najblizszych dniach tez wiele pokaze
moim zdaniem jak premiera na PC bedzie POPRAWNA podkreslam POPRAWNA to 100 jest nieunikniona przy okazji premier na konsole
jesli będzie lepiej to moim zdaniem szybciej
oczywiscie moge sie mylic ale wszystko zweryfikuje rynek, ja tu jestem mam akcje wiec uwazam ze warto a kazdy niech robi co chce ze swoja kasa
Zgadzam się kluczowe będzie tempo sprzedaży na PC i potencjał portów konsolowych. Faktycznie, jeśli gra dobrze wystartuje i z czasem trafi na PS5/Xbox, można spokojnie liczyć na mnożnik 2x względem samego PC. Zwłaszcza że gry wyścigowe w arcade’owym stylu są bardzo konsolowe. Co do 100 zł ambitna wizja, ale realna tylko w scenariuszu sprzedaży rzędu 1–2 mln kopii + świetna prasa + wejście na konsole + być może nowy tytuł w pipeline. Na dziś bardziej ostrożnie realistyczny cel po premierze: 12–14 zł (przy sprzedaży np. 200–300 tys. kopii); optymistyczny wariant z konsolami i dobrymi recenzjami: 18–24 zł; ultra-bull case z wysoką sprzedażą i nowymi projektami: 40–50 zł.100 zł? Zarezerwowałbym to dla długiego horyzontu i hitu pokroju Car Mechanic Simulator ale kto wie, rynek zaskakiwał już nie raz.
Ok to jest optymistyczny przelicznik 2x dla konsol. Realistycznie 1,2 na konsole. Trzeba wiedzieć, że gry na konsole potrafią sprzedawać się bardzo dobrze jeżeli gra ma kontrolerowy model rozgrywki, nie wymaga myszki, klawiatury, ma dobre oceny od konsolowych recenzentów.
to rozsadnie tez bylbym ostrozny w tak dalekim prognozowaniu ale nie ulega watpliwosci ze zainteresowanie wersjami konsolowymi jest przeogromne doskonale widac to w postaci ciaglych pytan o konsole dlatego mam nadzieje ze spolka wykorzysta moment i pojdzie za ciosem
plus jest taki ze im zalezy
co mam na mysli? to ze takiego asasina tworzyly tysiace osob generujac kosmiczne koszty i wyszlo jak wyszlo a megahit i zaskoczenie clair obscur expedition 33 zostalo stworzone glownie dzieki intelektowi 30 wybitnych tworcow ktorzy odeszli stamtad zalozyli swoje niezalezne studio ogarneli projekt wypuscili tytuł i kazdy wie jakim hitem jest clair obscur exp
jdm jest oczkiem w glowie gaming factory oni sa glodni sukcesu i gotowi wejsc do pierwszej ligi wiec wszystkim nam zalezy na tym samym
Patrząc na potencjał gry to kurs już dawno byłby ok 25 zł. Jednak ostatnie premiery to niewypały i po każdej premierze kursy spółek się obsuwały. Wszyscy się boją że tutaj będzie podobnie. Jak będziesz miał akcje i premiera będzie udana to zarobisz dużo a jak będzie nieudana to stracisz, chociaż moim zdaniem przy tym kursie ryzyko straty jest minimalne.