Zgadzam się kluczowe będzie tempo sprzedaży na PC i potencjał portów konsolowych. Faktycznie, jeśli gra dobrze wystartuje i z czasem trafi na PS5/Xbox, można spokojnie liczyć na mnożnik 2x względem samego PC. Zwłaszcza że gry wyścigowe w arcade’owym stylu są bardzo konsolowe. Co do 100 zł ambitna wizja, ale realna tylko w scenariuszu sprzedaży rzędu 1–2 mln kopii + świetna prasa + wejście na konsole + być może nowy tytuł w pipeline. Na dziś bardziej ostrożnie realistyczny cel po premierze: 12–14 zł (przy sprzedaży np. 200–300 tys. kopii); optymistyczny wariant z konsolami i dobrymi recenzjami: 18–24 zł; ultra-bull case z wysoką sprzedażą i nowymi projektami: 40–50 zł.100 zł? Zarezerwowałbym to dla długiego horyzontu i hitu pokroju Car Mechanic Simulator ale kto wie, rynek zaskakiwał już nie raz.