• Dlaczego nie mogę złożyć zlecenia? Autor: ~Wasyl [176.3.69.*]
    Może ktoś mi wytłumaczyć? Jakkolwiek ilość akcji bym wpisał, niezależnie po jakiej cenie, kwota wynosi 0 zł. Wcześniej bez problemu kupowałem i sprzedawałem akcje AVE, obecnie w ogóle, więc dałem sobie spokój. Tylko na tej spółce mam taką sytuację. Ktoś może to wyjaśnić? Może dlatego jest tak małe zainteresowanie? Może ludzie mają kłopot aby złożyć zlecenie? Gram na AVE od 4 lat i pierwszy raz coś takiego widzę.
  • Re: Dlaczego nie mogę złożyć zlecenia? Autor: ~Difihuho [89.67.108.*]
    1 Fixing .Na twoim miejscu nie chwaliłbym się ze jesteś tu 4 lata i takie pytanie ?
  • Re: Dlaczego nie mogę złożyć zlecenia? Autor: ~Wasyl [176.3.81.*]
    Nie znam szczegółów, bo ta spółka mnie nie interesuje. Szczerze, to zarobiłem na tej spółce wiele razy ale inwestowałem kwoty rzędu tysiąca, dwóch tysięcy złotych a skoro nie ma ruchu, to mnie nie interesuje mrożenie kapitału. Inwestuję równocześnie na dziesiątkach spółek robiąc obroty po kilka milionów złotych miesięcznie, więc sorry ale nie mówi mi w taki sposób, że spółka jest na fixingu, skoro ta spółka nie zajmowała nigdy nawet 1% mojego portfela. Skoro jest na jakimś fixie,to niech sobie jest. Nie moja sprawa. Wrócę jak wróci na ciągłe.
  • Re: Dlaczego nie mogę złożyć zlecenia? Autor: ~Difihuho [89.67.108.*]
    Nie wracaj bo nie będzie po co.Przeciez nie będziesz brał akcji po 2 zl
  • Re: Dlaczego nie mogę złożyć zlecenia? Autor: ~Pytam [37.225.41.*]
     niestety trup Autor: ~DIFIHUHO [87.207.113.*] 2022-04-08 14:30
    Takie spółki powinny być przymusowo wycofywane z giełdy-zero obrotów,zero dochodów tylko koszty generuje ,a jedyna zaleta jest to że jak ktoś chce zarobic na piwo to może pobawic się w kółeczka i to tez z pewnym ryzykiem
  • Re: Dlaczego nie mogę złożyć zlecenia? Autor: ~Wasyl [31.61.173.*]