• premiera Autor: ~Karol [5.180.61.*]
    Nie oszukujmy się każda zmiana daty premiery budzi wątpliwości, szczególnie na rynku giełdowym, gdzie niepewność to jeden z głównych hamulców dla kursu. Twórcy tłumaczyli przesunięcie chęcią dopracowania gry i wypuszczenia jej w najwyższej możliwej jakoścci. Osobiście w pełni to popieram. Obecnie wszystko wskazuje na to, że data premiery 21 maja jest niezagrożona. Widać wyraźnie, że zespół wchodzi w końcową fazę działań: pojawił się świeży gameplay, prezentacja JDM podczas Intel Extreme, rośnie aktywność w social mediach. Dodatkowo ruszył community challenge:


    48 000 followers = 5% zniżki podczas premiery
    50 000 followers = 10%
    52 000 followers = 15%



    To aktywizuje społeczność i jednocześnie zwiększa widoczność gry tuż przed startem intensywnej kampanii marketingowej.
    Czy przy takim natężeniu działań i zaangażowaniu zespołu ktoś jeszcze realnie obawia się przesunięcia premiery? Jeżeli chodzi o mnie, to właśnie te działania są najlepszym zaprzeczeniem wszelkich obaw. Strach przed kolejnym opoznieniem rzeczywiście chwilowo ostudził nastroje. Chwilowa stagnacja kursu była tego najlepszym dowodem. Dziś wszystko wskazuje na to, że nadchodzący ruch może otworzyć spółce drzwi do znacznie większej kapitalizacji.
  • Re: premiera Autor: ~SpokoPl [31.0.75.*]
    Po weekendzie 5–9 maja zacznie się bardziej zdecydowane pozycjonowanie pod premierę. Może ruszyć pierwszy impuls wzrostowy Od 12 maja może być czas największych emocji. Kurs może mocno ruszyć. 21 maja premiera kluczowy dzień. Jeśli pierwsze recenzje i liczby będą pozytywne, może dojść do euforii.
  • Re: premiera Autor: ~SpokoPl [37.248.216.*]
    Oczekiwania są realne, a fundamenty pod nie solidne. JDM to ma profesjonalny styl, interesujący pomysł, i zbiera dobre opinie od graczy oraz obserwatorów branży. To już nie są domysły, tylko konkretne wrażenia po materiałach i testach. Inwestorzy mogą nie doceniać jeszcze potencjału, ale rynek zacznie reagować szybciej po premierze. I wtedy z realnych oczekiwań zrobi się realny ruch na kursie.

  • Re: premiera Autor: ~soul [79.127.169.*]
    Pytanie, kiedy influencerzy i twórcy kanałów gamingowych otrzymają grę, by nagrać i przygotować materiały przed premierą. Pozdrawiam serdecznie
  • Re: premiera Autor: ~Raistlin [91.150.210.*]
    https://store.steampowered.com/news/app/1153410/view/510705212398239775
  • Re: premiera Autor: ~Karol [194.233.96.*]
  • Re: premiera Autor: ~dzik [37.248.178.*]
    asseto corsa evo miała lekko poniżej 52k na premierę, do tego 52k to mniej więcej próg 800k wishlisty, Jeśli przebijemy 52k to będziemy mieli odhaczone 2 potężne checkpointy.
  • Re: premiera Autor: ~Mieszko [193.42.98.*]
    800000 zapisów na wishlist z 15% rabatem w dniu premiery brzmi bardzo ciekawie
  • Re: premiera Autor: ~Tommi [188.146.4.*]
    No jest to możliwe...
  • Re: premiera Autor: ~Mieszko [193.42.98.*]
    Zobaczymy, jak będzie wyglądał marketing
[x]
GAMFACTOR 4,10% 6,60 2025-09-24 16:46:52
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.