• Znaczący wzrost przychodów Autor: ~Karol [5.180.61.*]
    Znaczący wzrost przychodów.

    Poniżej wklejam list do akcjonariuszy Gaming Factory:


    Szanowni Akcjonariusze,
    Za nami intensywny rok, pełen wyzwań, ale równieżwielu znaczących postępów. W 2024 roku
    skoncentrowaliśmy się przede wszystkimna naszym głównym tytule: JDM: Japanese Dri Master,
    jednocześnie wprowadzając na rynek dwie nowe gry z naszego porolio i kilka portów konsolowych.
    2024 rok to kontynuacja wzrostu przychodów rmy, koncentracji na projektach o największym
    potencjalerynkowym i promowania naszej kluczowej produkcji poprzez wydanie prologu oraz
    tradycyjnedziałania markengowe. Przy dużych wydatkach na produkcję i promocję JDM oraz
    umiarkowanych wpływachz kolejnych premier Spółka zakończyła miniony rok stratą. Warto jednak
    podkreślić, że jej zdecydowaną większość stanowią odpisy na projekty zaniechane, a nie wynikbieżącej
    działalności operacyjnej. Decyzja oodpisach ma istotny wpływ na nasz wynik nansowy, jednak
    umożliwia skoncentrowanie zasobów na najbardziej obiecujących grach. Obecnie – poza JDM –
    aktywnie rozwijamy tytuł Pizza Slice oraz wspieramyprodukcję Ghost Keeper. Oba te projekty wykazują
    duży potencjał rynkowy.
    Na III kwartał br. planujemy aktualizację strategii, w oparciu odane sprzedażowe JDM i dalszy potencjał
    sprzedażowy tej gry.
    Kluczowym wydarzeniem w historii Gaming Factory będzie wspomniana premiera JDM: Japanese Dri
    Master, któranastąpi już 21 maja bieżącego roku. Aktualnie nad projektem pracuje około 60 osób,
    wliczającw to przeważający dział produkcji orazQA i markeng. W ubiegłym roku nasz zespół
    wzmocniło wielu doświadczonych specjalistów, co pozwoliłoznacząco podnieść jakość gry. Aby
    zapewnić jak najlepszy start, podjęliśmy decyzję o przesunięciu premiery z marca na maj, a dodatkowy
    czas zostałdobrze wykorzystany i zaowocował dopracowaniemkluczowych elementów projektu. Dzięki
    temu z coraz większym optymizmem wyczekujemy nadchodzącego debiutu. Obecnie lista graczy
    czekających na premierę Steam wynosi ponad 730 tys., co plasuje nas w gronie 50w najbardziej
    oczekiwanych gier na świecie. Kampania markengowa będzie oparta na współpracy z inuencerami,
    którzy na kilkadni przeddebiutem JDM rozpoczną publikację pierwszych materiałów z rozgrywki.
    Spodziewamy się również sporego zainteresowania ze stronyświatowych mediów branżowych, co było
    już widoczne przy ogłoszeniu daty premiery gry. Dodatkowo, nasz azjatycki partner intensykuje
    działania promocyjne na tamtejszym rynku, koncentrując je na okresie premierowym.
    Rok 2025 z pewnością będzie przełomowy dla Gaming Factory. W trakcie naszego IPO zakładaliśmy, że
    spośród wielu – na tamten czas – prowadzonych projektów tylko część osiągnie sukces,kilku nie uda
    się dokończyć, kilka sprzeda się przeciętnie, ale ostatecznie znajdziemy ten jeden wyjątkowy projekt,
    który będzie w stanie snansować wszystkie pozostałe i dać Spółce świetlane perspektywy rozwoju na
    kolejne lata. Dziś wierzymy, że tym tytułem stanie się właśnie Japanese Dri Master.
    Po pięciu latach notowań na GPW dojrzeliśmy jako Zespół i jako Spółka. Jesteśmy gotowi na wyzwania
    związane z premierą gry, która może zdeniować naszą przyszłość.
    Dziękujemy za zaufanie i nieustające wsparcie.
    Z wyrazami szacunku,
    Mateusz Adamkiewicz
    Prezes Zarządu Gaming Factory S.A. 
  • Re: Znaczący wzrost przychodów Autor: ~fiołek [185.214.96.*]
    Plotki rozsiewane przez trolli o porzuceniu Pizza Slice właśnie zostały obalone. Prezes potwierdził, że projekt jest aktywnie rozwijany.
[x]
GAMFACTOR 2,90% 6,38 2025-09-19 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.