Warszawa, 27.02.2025 (ISBnews) -Asbis szykuje się do uruchomienia monobrandowej sieci detalicznej dla Bang & Olufsen w Europie Południowo-Zachodniej oraz USA, poinformował prezes Serhei Kostevitch.
"Obok detalicznej sieci monobrandowej dla Apple, szykujemy się do uruchomienia sieci dla Bang & Olufsen w Europie Południowo Zachodniej i USA. W najbliższym kwartale planujemy otwarcie sklepu flagowego Bang & Olufsen w Mediolanie" - powiedział Kostevitch podczas spotkania z dziennikarzami.
Z kolei rollout flagowych sklepów dla tej marki w USA ruszy jesienią w LA, Palo Alto i San Francisco, dodał prezes.
"To nasze pierwsze wejście na rynek USA. To wielki rynek i chcemy też wprowadzić tam produkty naszych własnych marek jak np. grzejniki, czy produkty kosmetyczne. Jesteśmy do tego przygotowani" - stwierdził Kostevitch.
Asbis Enterprises Plc jest jednym z czołowych dystrybutorów produktów branży informatycznej na rynkach wschodzących Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2007 r.; wchodzi w skład indeksu mWIG40. Skonsolidowane przychody Asbis wyniosły 3 mld USD w 2024 r.
Wow! To JEST game changer. Wyceny na 37 zeta można schować do archiwum. 72.5 zł za akcję zobaczymy za rok od dziś. To oznacza jeden miliard kapitalizacji w USD. Nie chcę nie się nawet liczyć o jakich zwrotach z inwestycji tu mówimy. Mega
Jezeli to wypali, sami napisali, to jest pierwsze wejście na rynek USA, chcą przy okazji zaoferować swoje produkty, klient amerykański jest specyficzny, zobaczymy czy produkty się przyjmą, dopiero zobaczymy za jakiś czas, póki co należy się cieszyć ale poczekajmy na twarde dane