Wystarczy jeden taki trailer jak od naszych rodaków z Rebel Wolves i OML zmiata z planszy ta jak to oni zrobili robiąc w 10h 500 tys wyświetleń na IGN bez żadnych większych wydarzeń na cały świat, tylko od swojego źródła informacji. Jestem pod wrażeniem. Mam ogromną nadzieję, że z Cyber Slash pokażą podobny cinematic trailer budujący napięcie.
1.5mln po 24h. Ciekawe będzie obserwować Nasz pokaz. Daje. Jest to, że w grze mamy nie średniowiecze,nie cyberpunk, nie drugą wojnę światową tylko czas i klimat napoleoński, które to umiejscowienie w grach jak na lekarstwo.. więc coś nowego, świeżego.
Wydaje mi się, że minęły już czasy gdzie dobry trailer potrafił wywindować kurs akcji o x%, często potwierdza się również iż liczba wyświetleń nie idzie w parze z ilością kupionych kopii gry. (Takie coś mieliśmy jak była hossa gamingowa)
Teraz liczą się fakty a więc raport, który jasno pokaże ile sztuk gry się sprzedało plus ile gotówki na czysto wpłynęło i zostało na koncie..... ładna grafika, gry na czas, nagrody, dobry zespół..... okej jedt to dobry fundament ale nie jest to trigger do wzrostów
PS Wyżej wymieniona gra studia rebel wolves zapowiada się naprawdę nieźle i mi osobiście trailer też się bardzo podobał, żeby nue było.
To cały czas banan - trzeba pamiętać i mieć na uwadze. Gamedev to gamedev należy również pamiętać. Teraz się widzę zaczyna hossa zgodnie z planem - klasycznie CDR wyciska z innych kasę (dywidenda odpaliła trigger) i widać u Nas ,że ludzie wyskakują aby tam wskoczyć.
Cierpliwość.
By nie było, nie twierdzę,że będzie taka rakieta jak wtedy - będziemy już raczej na głównym co pozwoli na stabilniejszy wzrost czego sobie życzę a nie pumpy dumpy.
Raport ,że z GR2 już wchodzi kasa do studia, kolejne kroki milowe w tworzeniu CSa, nowa nazwa oddająca faktycznie tworzona grę, główny rynek, dobry (a to potrafią bardzo dobrze)robiący WOW trailerek .. to nas czeka i to już pozwoli na stabilne wzrosty a nie rakiety - chociaż to zawsze banan