• Co to znaczy? Autor: ~X5 [79.186.79.*]
    Myslałem, że to spekulanci zwalają notowanie. Dzisiejsze info o transakcjach prezesa zasiało mi jednak poważne wątpliwosci. Walenie w rynek po coraz niższej cenie, najwięcej po 5,48 budujące dla SVA nie jest. Co to znaczy??
  • Re: Co to znaczy? Autor: ~WuHan [91.198.89.*]
    Moi drodzy. Być może tego nie widzicie bo opieracie się na inwestycjach które pną się do góry oraz cyfrach z raportów które już są "PRZESZŁOŚCIĄ" natomiast ja pracuję w branży materiałów budowlanych i widzę co się dzieje na rynku od innej strony.
    Sprzedaż mat bud. spadła makabrycznie. Firmy produkcyjne i handlowe są na skraju rentowności. w 22r odpadł im export na wschód, a rok temu na zachód. Nowe mieszkania kupują tylko ludzie z grubą kasą. Klasa średnia która była motorem rynku deweloperskiego i budowlanego nie ma zdolności do zakupu, ani nawet kredytu.
    Liczba występujących o warunki zabudowy a nawet pozwolenia na budowę jest zafałszowana. To nie jest chęć postawienia domu, a szybki unik przed zmieniającymi się przepisami dot. budowy i zabudowy.
    Spojrzałem ostatnio na ofertę jakiegoś dewelopera który wybudował piękny wieżowiec w Katowicach. 95% mieszkań WOLNE
    Kiedyś na etapie wizualizacji, połowa mieszkań była sprzedana, a o drugą połowę ludzie musieli się "bić"
    To nie jest porada inwestycyjna, ale przeczucie mam takie, iż firmy budowlane które opierają się na mieszkaniówce zaliczą mocny zjazd w 25r.

• Re: Co to znaczy? Autor: ~Xdd [46.205.194.*]
    Sprzedał za około 1 mln zł to kropla w morzu transakcji czym się podniecacie
  • Re: Co to znaczy? Autor: ~Mateusz [89.64.98.*]