Monkies in the Brickland i Cave Crave to mniejsze projekty, które od czasu do czasu przyniosą dochód, a ich zaletą jest pełna kontrola nad zyskami (po uwzględnieniu podatków sklepowych). Stanowią one dodatkowe, choć nie kluczowe źródło zarobku.
Z kolei Besiege VR i wieloosobowy tryb w Thief to główne dania – produkcje, na które gracze szczególnie czekają i które najprawdopodobniej zapewnią największe przychody, co widać w komentarzach i oczekiwaniach społeczności.
Warto więc skoncentrować uwagę i zasoby przede wszystkim na Besiege VR oraz Thief Multiplayer, traktując Monkies in the Brickland i Cave Crave jedynie jako dodatkowe, poboczne projekty.
Pumperzy napompują balonik oczekiwań, który pęknie przy pierwszych znakach słabości premier. Jestem ciekaw czy historia się powtórzy, pump przed premierą, dump zaraz po.
Po prostu gaming, po porażce cd projekt jest teraz rozgrywany podobnie. Duże oczekiwania, każdy czeka na coś wielkiego i na tym budowana jest wartość. Firmy umiejętnie budują napięcie. Przychodzi finalnie gotowy produkt i następuje wielkie dump i kiszenie na lata i rozczarowanie. Kto by pomyślał, że cd projekt z ponad 450zł spadnie na 75zł? Aktualnie inwestowanie w gaming to nie inwestowanie w wartość. Wartość firmy powinna rosnąć proporcjonalnie do wprowadzanych produktów, budowanego portfolio. Nie wiem dlaczego jest rozgrywany non stop podobny schemat... napompować kurs przed ważnym wydarzeniem, wywołać efekt FOMO, później zrobić wielkie dump... jeżeli chodzi o 3R to dla mnie nie są to jeszcze poziomy do wejścia. Patrząc na to co robił PLW , oddawał akcje na poziomie 0,26-0,27zl w pakietach poza rynkiem, bo gdyby sprzedawał na rynku to kurs wylądował by dużo niżej. Myślę, że PLW wiedział co robi i był dużo bardziej poinformowany. Zresztą bardzo wiele osób kilka dni temu zostało ubranych powyżej 45 groszy, zadziałał podobny schemat.