• Rzecz która pomija wielu - konsument Autor: ~Konsument [31.0.57.*]
    Lpp.caly czas wykręca dobre wyniki pomimo.slabe konsumenta, a ktory miał być dobry w tym roku - ludzie zaciskają pasa, a dzięki dobrej polityce cenowej Sinsay zyskuje znacząco - co będzie, gdy klient odżyje i zwikezyz sie konsumpcja?
  • Re: Rzecz która pomija wielu - konsument Autor: ~Peoe [5.173.162.*]
    Prawda, a baza kosztowa wzrosła. Konsument może być słaby w nastepnym roku. A jak widac nawet po wzrostach sprzedaży o 20%, zysk stoi w miejscu....
  • Re: Rzecz która pomija wielu - konsument Autor: ~realista [109.95.114.*]
    Wszystko jest w raporcie - w 3 qw wydali 153 mln na logistyke pod nowe otwarcia w zeszlym roku wydali 1mln w 3qw - gdyby nie to bloby pod 700mln zysku netto i 20% dynamika r/r. Nie licze tu juz kosztow otwarc gdzie tez byly o 35mln wieksze bo po prostu otworzyli wiecej :) - natomiast mamy takich, a nie innych analitykow ktorzy rzucaja liczbami nie majac pojecia o spolce - informacje o inwestycjach w logistyke byly podane znacznie wczesniej jedynie pani Jaskiewicz z Bosia poprawnie wytypowala.

    Natomiast to tylko pokazuje sile LPP robia najwiekszy przyrost powierzchni w swojej historii, a penwo nie bylo 2 takiej spolki w Polsce ktora by otworzyla 1,5k salonow w rok (taki jest plan na 2025) - zachowujac przy tym ciagle niski poziom kosztow (ok 40%). Te 153 mln zaowocuja w kolejnych latach. Dodatkowo w przyszlym roku niezagrozona wydaje sie dywidenda.

[x]
LPP -0,56% 17 760,00 2025-09-26 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.