Lpp.caly czas wykręca dobre wyniki pomimo.slabe konsumenta, a ktory miał być dobry w tym roku - ludzie zaciskają pasa, a dzięki dobrej polityce cenowej Sinsay zyskuje znacząco - co będzie, gdy klient odżyje i zwikezyz sie konsumpcja?
Wszystko jest w raporcie - w 3 qw wydali 153 mln na logistyke pod nowe otwarcia w zeszlym roku wydali 1mln w 3qw - gdyby nie to bloby pod 700mln zysku netto i 20% dynamika r/r. Nie licze tu juz kosztow otwarc gdzie tez byly o 35mln wieksze bo po prostu otworzyli wiecej :) - natomiast mamy takich, a nie innych analitykow ktorzy rzucaja liczbami nie majac pojecia o spolce - informacje o inwestycjach w logistyke byly podane znacznie wczesniej jedynie pani Jaskiewicz z Bosia poprawnie wytypowala.
Natomiast to tylko pokazuje sile LPP robia najwiekszy przyrost powierzchni w swojej historii, a penwo nie bylo 2 takiej spolki w Polsce ktora by otworzyla 1,5k salonow w rok (taki jest plan na 2025) - zachowujac przy tym ciagle niski poziom kosztow (ok 40%). Te 153 mln zaowocuja w kolejnych latach. Dodatkowo w przyszlym roku niezagrozona wydaje sie dywidenda.