Grupa Grodno opublikowała wstępne szacunkowe dane o  sprzedaży w listopadzie 2024 roku. Wynika z nich, że miesięczna sprzedaż  (95,7 mln zł) spadła o 9% rdr, przy czym w segmencie OZE ze względu na  sytuację na rynku pomp ciepła oraz z powodu dalszej erozji rynkowych cen  modułów fotowoltaicznych – pomimo wzrostu ilościowego – zanotowano  spadek wartości sprzedaży o 13% rdr, do 24,1 mln zł,. Z kolei kanał  e-commerce, będący coraz bardziej znaczącym filarem strategii  omnichannel, zwiększył obroty o 8% rdr, do 12,9 mln zł.
– 
Skupiamy się na optymalizacji operacyjnej i kosztowej, ponieważ  rynek pozostaje trudny, a nasze oczekiwania wobec najbliższych miesięcy  w najlepszym razie oznaczają stabilizację. Mimo to mamy bezpieczną  sytuację finansową i działamy zgodnie ze strategią budowania wartości w  oparciu o dywersyfikację i zdrowe fundamenty – mówi Andrzej Jurczak, Prezes Zarządu Grodno S.A. 
https://pandl.pl/grodno-szacuje-przychody-listopada-2024-roku/