Grupa Grodno opublikowała wstępne szacunkowe dane o sprzedaży w listopadzie 2024 roku. Wynika z nich, że miesięczna sprzedaż (95,7 mln zł) spadła o 9% rdr, przy czym w segmencie OZE ze względu na sytuację na rynku pomp ciepła oraz z powodu dalszej erozji rynkowych cen modułów fotowoltaicznych – pomimo wzrostu ilościowego – zanotowano spadek wartości sprzedaży o 13% rdr, do 24,1 mln zł,. Z kolei kanał e-commerce, będący coraz bardziej znaczącym filarem strategii omnichannel, zwiększył obroty o 8% rdr, do 12,9 mln zł.
–
Skupiamy się na optymalizacji operacyjnej i kosztowej, ponieważ rynek pozostaje trudny, a nasze oczekiwania wobec najbliższych miesięcy w najlepszym razie oznaczają stabilizację. Mimo to mamy bezpieczną sytuację finansową i działamy zgodnie ze strategią budowania wartości w oparciu o dywersyfikację i zdrowe fundamenty – mówi Andrzej Jurczak, Prezes Zarządu Grodno S.A.
https://pandl.pl/grodno-szacuje-przychody-listopada-2024-roku/