• 500k kopii Autor: ~Ifz [37.47.158.*]
    Oj coś czuję w kościach, że to już ten czas. Jakie sa Wasze odczucia? BTW oceny IFZ po ostatniej aktualizacji-bajka. Świetnie prowadzone IP a jesteśmy dopiero na początku drogi. Pełna wersja namiesza ku wielkim zdziwieniu większości niedowiarków. Kto ma czas i środki doskonale wie co robić :-)
  • Re: 500k kopii Autor: ~mike [185.90.203.*]
    IFZ idzie w dobrą stronę. Wczoraj (23.11) dodali nowe poprawki, liczba graczy (nawet bez promocji) powyżej 1 tys. w szczycie dziennym do tego oceny też coraz wyższe. W piątek zobaczymy jak finansowo wyglądał Q3. Myślę, że po trzech kwartałach tego roku zobaczymy 10 - 11 mln PLN zysku netto. Dywidenda zbliża się do 2 PLN na akcję co bardzo mnie cieszy. Przy obecnym kursie jest to grubo ponad 10% co czyni inwestycję w GOP jeszcze bardziej atrakcyjną.
  • Re: 500k kopii Autor: ~Jan [5.173.153.*]
    103k sprzedanych kopii x 17$ = 1750000 $
    -30% steam = 1225700$ x 3,85 = 4700000zł
    -750000 - koszt funkcjonowania zespołu IFZ
    3950000zł - podatek = 3199500zł z samego IFZ = 0,58zł na akcje
  • Re: 500k kopii Autor: ~fuks [45.137.77.*]
    w 3 qw bedzie mocny spadek przychodów - problem w tym ze w 4 qw bedzie jeszce wiekszy spadek przychodó powieniaż w 3 qw na promocjach IFZ potrafił jeszcze siegnac 60 Pozycji na steamie w szczycie ---w 4 qw najwiekszy wzorest to była 170 Pozycja .
    Pozatym w 3 qw najnizsa pozycja to była 470 Podczas gdy w 4 qw Statystycznie jest ponizej 500 Miejsca na steamie . CO powoduje ze w 7 dni sprzedano tylko 2.2 K kopii na steamie -- 90 K przychodu na steamie w Tydzień --przy wycenie spółki 100 M PLN .

    To sie nazywa Spadki przychodów w teoretycznie najl;epszym qw Dla growych podmiotów .

  • Re: 500k kopii Autor: ~daks [5.173.206.*]
    Co do cyferek 'na dziś' zgoda, ale 4 kw się bynajmniej nie skończył.
    Spora szansa że będzie jeszcze duży update powiązany z wyprzedażą . Ostatni naprawdę nie był zły (oceny i peak ładnie), tyle że sprzedaż nie powaliła bo dali już piąty raz z rzędu rabat 20%. Może na kolejnym poziomie efekt sprzedażowy poprzedniego i kolejnego updatu trochę się nawet skumulują .
  • Re: 500k kopii Autor: ~fuks [45.137.77.*]
    Gra i tak nie jest droga( jak na obecne warunki ) , a jednak w dłuższym terminie widac ze jakoś mocno nie chwyciła graczy za portfele . Mieli swój Fajny debiut no ale pod ten debiut kurs brylował w okolicach 30-40 PLN , ta kasa z debiutu to juz przeszłość , teraz trzeba grac pod nowe przychody i zyski w nowych Kwartałąch i tutaj pojawia sie problem, bo nie za bardzo jest pod co grać .

    Przez najblizszy czas będą " dopieszczać " IFZ będą mu poświecac czas jesli nie zatrybi mocniej to kolejna wieksza gra bedzie za znowu 3-4 Lata po wyjsciu IFZ z EA. wiec cieżko tu jest grać pod " przyszłość czy też pod Niską wycenę, bo jak widac póki co ogon sprzedazowy IFZ robi sie cienki i wyniki kwartalne i nie bedą jakieś zaje fajne obecnie i prawdopodobnie IN FUTURE
  • Re: 500k kopii Autor: ~witkacy [89.71.194.*]
    ojej, wania

    to co tu jeszcze robisz od miesiecy??
  • Re: 500k kopii Autor: ~prof_ekonomii [89.64.99.*]
    Wania IFZ za 4 lata? Hohoho ale cie fantazje ulanska poniosła.
  • Re: 500k kopii Autor: ~Orzel74 [194.15.120.*]
    Ciężko grać pod przyszłość ale waruje. Można? Widać można.
  • Re: 500k kopii Autor: ~Piotr [94.254.152.*]
    Czytajcie że zrozumieniem
    "Kolejna większa gra"
    Nic tam o tym że to ifz ma być za 4lata nie wyczytałem
  • Re: 500k kopii Autor: ~Orzel74 [194.15.120.*]
    Piszesz do jednej osoby w liczbie mnogiej.
  • Re: 500k kopii Autor: ~fuks [45.137.76.*]
    No i okazuje sie ze HUUUGE ma porownywalne wyniki z wielkim CDR --który jest warty --17 razy wiuecej . :)) --I tu niespodzianka Przychody R/R spadają na CDR też --NIESAMOWITE. :))
  • Re: 500k kopii Autor: ~Orzel74 [194.15.120.*]
    Najważniejszy w świecie dużego biznesu to brand, najlepiej kiedy rozpoznawalny jest przez wszystkich w swojej dziedzinie/obszarze. CDR ma dwa takie produkty. Nie męcz buły idź na Huuge.
  • Re: 500k kopii Autor: ~fuks [116.90.72.*]
    11 bit ---też miał BRAND ---FROSTPUNKA . --i jak sie to skończyło? --rynek gier PC / Konsol jest coraz trudniejszy bo naprawde wielkie gry potrafia zawodzić ( i nie mowie o FP2) ---a klient staje sie coraz bardziej wybredny ---

    CDR ma 17 MLD kapitalziazji --przez kolejne 4 lata ( bo najwczesniej za 4 lata wypuszca W4 skoro pełen proces produkcyjny dopiero niedawno wuszył ) beda przynosili coraz słabsze wyniki.

    A co do HUGE --- to on w TYM roku przyniesie 83 M $ ponad 330 M PLN --- ebitdy skorygowanej --i konsensus Rynkowy jest ze w przyszłym roku ma przynieść 74 M $ ebitdy skoryggowanej . ---- co daje ponad 150 M $ w dwa lata --- przy wycenie czystego biznesu( odejmujac kase jaka posiada) 500 M PLN.

    I wlasnie tym rozni sie od CDR 11 bit GOP i wielu innych spolek ----

    Brand jest dobry dla budowania SENTYMENTU -- to wlasnie dlatego przy zyskach 1 MLN PLn :)) w 2023 Roku 11 bit byy ł wycenany na ponad 1.5 MLD PLN --- bo był sentyment BRANDU frost punk i BRANDu samego 11 bit --ktory juz dawał sygnały ze daje CIAŁA ( z grami z wydawnictwa ) ale " ryenk " sztucznie utrzymywał nadal SENTYMENT BRANDU. Aż do momentu SHOW ME THE MONEY --no i debiuit FP2 pokazał to MONEY

    To własnie z tego powodu też CRJ tak leci na twarz --już nie działą magia BRANDU green hell tylko , rynek mowi show me the money ---starrupture sie przedłuza koszty lawinowo rosną , a WL i Followers sa w LESIE . Inwestorzy coraz mocniej obawiaja sie wtopy ( NA tym coraz trudniejszym rynku o czym Szef CRJ mowi na konferencji ) --coraz trudniej jest wypromowac Nowe IP na tle tylu pojawiajacych sie wypasionych gier , a nawet i ugruntowane IP ma problemy co pokazał FROSTPUNK ktory bez kasy z MS przyniosłby 35 - 40 M przychodów ( z preorderów i debiutu ) vs 65 M kosztów gry .

    I teraz mozna sie smiac z 2 GIEREK --HUG ---ale te gierki w 8 lat przynuiiosły 2 MLD $ przychodu . Te 2 "śmieszne" gierki nadal generuja Olbrzymie pieniadze ponad 300 M Ebitdy rocznie --pomimo ze maja juz 8-9 lat ---

    Po 3 QW wyniki HUG i CDR sa podobne ---NIe zdziwie sie jak w 2025 ROKU bedą podobne za CAŁY ROK ---i to wlasnie HUGE pokazuje skow me the money , bo np GOP pokaze mocny spadek przychodów i zysków QW/QW w 4 qw moze byc podobnie jak patrzy sie na pozycje IFZ na steamie vs 3 qw .

    Kolego na GAMEDEvie SENTYMENT ( POZA GRANIEM NA CDR ) JEST gnojowaty --Brandy przechodza do lamusa jak przeszedł np . Ghost Rider , Frostpunk , czy GREENHELL teraz społki sa coraz bardziej rozliczane na tym Fatalnym sentymencie w GAMEDEVIE z efektów. Nawet ostatni debiut Malej spolki z wycena 10 M + na Open pokazał sentyment jak od razu zwalił sie o 60% --- a masa sp;olek po pare M pln kapitalziacji też to pokazuje.

    Na tym tle ogolenj padaki biorac pod uwagę CZYSTĄ RENTOWANOSC biznesu vs kapitalziacji BIZNESU ---HUG błyszczy, co nie zmienia faktuy ze tez ma problemy kursowe , ale to wlasnie moze prawdziwa byc okazja cenowa, gdzie Wycena biznesu HUG( wylaczajac gotówke jaka posiada) jest nizsza niz 2 letnia EBITDA spółki :)) --
  • Re: 500k kopii Autor: ~wawelski_smok [195.149.98.*]
    Cały czas o tym samym... wycena biznesu, wycena biznesu, podczas gdy wielu Ci powtarza (w tym również na forum Huuuge), że dopóki Huuuuge nie pokaże jakiegoś pomysłu na to co robić dalej to kurs akcji do góry nie poszaleje. Na razie Huuuge się zwija (fakt, że ma co zwijać, ale tendencja jest nieubłagana) i póki nie przedstawią wiarygodnego planu rozwoju to do góry nie pójdą.
    Dodatkowo co raz więcej państw i instytucji rządowych (w tym nasz KNF) chce uregulować działalność kasyn i gier hazardowych w przestrzeni internetu.
  • (wiadomość usunięta przez moderatora) Autor: (usunięty) [116.90.72.*]
    (wiadomość usunięta przez moderatora)
  • (wiadomość usunięta przez moderatora) Autor: (usunięty) [116.90.72.*]
    (wiadomość usunięta przez moderatora)
  • Re: 500k kopii Autor: ~Orzel74 [188.146.44.*]
    FP nie był, nie jest i nigdy nie będzie brandem w skali CP2077 30 mln i Widmo 8 mln. Chyba nie za bardzo rozumiesz znaczenia BRAND GLOBALNY.
    Film, książka, figurki, gadżety, nagrody itd
  • Re: 500k kopii Autor: ~Orzel74 [188.146.44.*]
    Errata..
    Przeczytałem te elaboraty.
    Nie chyba a na pewno nie rozumiesz znaczenia Brand Glibalny
  • Re: 500k kopii Autor: ~wawelski_smok [195.149.98.*]
    Chłopie nie wiem czy tak bardzo nudzisz się w domu/pracy/szkole czy masz już jakieś zaburzenia.
    Piszesz elaboraty, porównujesz Huuuge do CDP oraz 11Bit, a tu jest forum GAMES OPERATORS, nikogo tu nie interesuje jak Huuuge wypada na tle innych spółek.
    Chyba, że byś chciał porównywać Huuuugee do GOP, ale to też nie ma sensu, bo to zupełnie inne półki inwestycyjne.

    W skrócie, tracisz tylko czas i przy okazji irytujesz innych, chyba, że to właśnie masz na celu.

    Jeśli uważasz, że Huuuuge to taki diamencik w cenie węgla to bierz garściami póki dają i zarabiaj tysiące/milliony/miliardy/biliardy/pierdyliardy.
    Powodzenia, szczęścia życzę/ymy! Jak już zarobisz to daj znać będziemy bić brawo przed ekranami (może nawet na stojąco!)
  • Re: 500k kopii Autor: ~Nowy [46.134.89.*]
    On jest na każdej większej spółce z Gamingu .CD project , 11 bit , Creepy jar . Wygłasza serenenady o Huuge
  • Re: 500k kopii Autor: ~Ifz [37.47.181.*]
    Kolejny raz się nie myliłem a forumowe płaczki niech robią swoje. Jedno i drugie potwierdzone, 500k kopii IFZ przekroczone i premiera Survival Machine w 2025. Coś pięknego :-)
  • Re: 500k kopii Autor: ~fuks [103.137.14.*]
    ktoś obliczył Ile procentowo przychody spadły QW/QW --i zyski QW/QW ---bo chyba tym wielu rajcowało sie przy okazji oceny spółki na H. :))

    Tyle nowych gier pojawia sie na rynku - tyle nowych hgier bedzie sie pojawiało na rynku , tyle bedzie promocji --NIe łudzcie sie ze przy okazji wyjscia IFZ z EA nafgle jakas wielka populacja graczy rzuci sie na kupno ten " pełnej " gry po promocji 10-20% na zachętę .

    Tak sie nie stanie bo w tym czasie zanim oni skończa ta gre to na rynku bedzie coraz wieksza konkyrencja , z coraz wiekszymi promocjami i coraz wiekszymi Budzetami ---tez tymi reklamowymi.

    Zobaczcie co dzieje sie ze sprzedaża MD od rener cube --po wejsciu pelnoprawnej gry ---jest porownywalnie jak za czasów EA ---najnowszy raport 4 M przychodu i 1.5 M Zysku za 3 qw 2024 .--standart..
  • Re: 500k kopii Autor: ~Wit [37.225.36.*]
    Więc co tutaj jeszcze robisz biedo?

    Obraz rozpaczy te twoje poematy
  • Re: 500k kopii Autor: ~Gargamel [176.109.163.*]
    Survival Machine może tu jeszcze namieszać dodatkowo dywidenda i full ifz, liczę ze jednak przyspiesza premierę na q3-q4 25
  • Re: 500k kopii Autor: ~kuna [73.73.225.*]
    Dnia 2024-11-29 o godz. 23:49 ~Gargamel napisał(a):
    liczę ze jednak przyspiesza premierę na q3-q4 25

    :-) Pośpiech jest dobry przy łapaniu pcheł, jeżeli spółka z gamedev mówi o 2026 to nastawiaj się na 3kw 2026
    ale na pewno nie na 3 czy 4kw 2025.
    Naprawdę ciężkie herezje tu głosisz z tym "przyśpieszaniem"

  • Re: 500k kopii Autor: ~wawelski_smok [195.149.98.*]
    Nic nie rozumiesz, bo nie chcesz zrozumieć, trudno. W GOP wszyscy wiedzą, że przychody jak i zyski wzrosną znacząco przy okazji premiery pełnej wersji IFZ, tak samo jak wzrosły przy premierze EA. To co Ty napiszesz na ten temat nie ma znaczenia.
    Kiedy wzrosną przychody i zyski w Huuuge? Nie wiadomo. Nie wie tego zarząd, ani akcjonariusze jak na razie.
[x]
GAMEOPS -0,81% 14,70 2025-10-08 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.