Majątek jest. Dochody są. Wszystko ładnie powyprowadzane i pochowane. Zapraszam do zapoznania się. Pana Johny Małecki Killer również Problem polega na tym że to wszystko jest, ale juz wyprane/odsprzedane/ukradzione, a inny podmiot czy podmioty czerpią legalne zyski tak to widzę. Te firmy prawdopodobnie już prawnie nie istnijeją sa powyrejestrowywane z ewidencji w Polsce i innych państwach jeśli dotyczy. A co ze spólkami czy funduszami cypryjskimi? przez cypr szła na pewno pralnia. choć na tych screenach nie ma nic o Cyprze. Tu jest potrzebny prawdziwy niezłomny śledczy, a nie jakis prokuratorek co umarza na zlecenie. Jeśli Prezes nie widzi światła w tunelu żeby sprzedać nasze akcje to czytając te informacje ze screenow wydaje mi się że bez "pomocy" instytucji Państwa nie poradzimy sobie. Możemy co najwyżej dalej sobie pisać na forum jaka to afera i łapać złodzieja, a czas leci...
Dnia 2024-11-19 o godz. 11:22 ~adalbert78 "Jeśli Prezes nie widzi światła w tunelu żeby sprzedać nasze akcje"
Mawiają, że widzi, że cyt" kolejka inwestorów". On po prostu chyba cały czas czeka na godną ofertę cenową. Wiesz jak z tymi inwestorami, najchętniej za darmo by chcieli, ale nie z RM takie numery:)
Do Portu Gdynia wszedł statek z największą jednorazową partią paliwa. W ub. roku właśnie paliwa płynne były jedną z tych grup towarowych, które zagwarantowały dobre wyniki gdyńskiemu portowi.
Maritime VALOR pod banderą singapurską płynął do Portu Gdynia aż z Nowego Orleanu w USA. Przywiózł największą jednorazową partię paliwa, jaką kiedykolwiek przyjął gdyński port. Było to aż 41 090 ton oleju napędowego.
Dnia 2024-11-19 o godz. 17:19 ~Jego napisał(a): > Do Portu Gdynia wszedł statek z największą jednorazową partią paliwa. W ub. roku właśnie paliwa płynne były jedną z tych grup towarowych, które zagwarantowały dobre wyniki gdyńskiemu portowi. > > > > Maritime VALOR pod banderą singapurską płynął do Portu Gdynia aż z Nowego Orleanu w USA. Przywiózł największą jednorazową partię paliwa, jaką kiedykolwiek przyjął gdyński port. Było to aż 41 090 ton oleju napędowego.
hm - daje to do myślenia - tylko czego nie z kazachstanu - ale dobre i to
Adalbert poczytaj dokładnie FB. EBOiR był i pożyczki Petrola spłacone są dawno. Petrol ma aktywa tylko nie informowano nigdy o tym. Kryminał ale nie upadłość
No właśnie. Tylko pogratulować, bo Pam2 jest dla wyjątkowo opóźnionych w rozwoju. Generalnie Pam2 jest na razie na etapie wczesnego przedszkola i jego głównym celem jest ustalenie tego, co jest już ustalone i wszystkim wiadome (oczywiście z wyjątkiem wybitnie opóźnionych w rozwoju uczestników Pam2).
A to dobrze, ze piszesz bo w zasadzie wszyscy po „rewelacjach - oszukani przez oil” uznali RM za niedorozwoja. Wnioskuje, ze niezasluzenie. Czyli wszystko wie o co kaman, jak ktos tutaj nawet sugerowal.
> > hm - daje to do myślenia - tylko czego nie z kazachstanu - ale dobre i to Być może morze w portach kazachskich było zbyt wzburzone, żeby tak duże tankowce mogły do nich zawijać?