W Europie 78% kopii gry zostało sprzedanych na PS5, a reszta poszła na PC. Gra się sprzedaje lepiej aniżeli analogicznie Alan Wake czy Callisto Protocol, który sprzedał 2 mln kopii w niecałe 2 miesiące od premiery. 20% sprzedaży łącznej to zapewne Europa. Silent Hill 2 zdaniem analityka rynku gier jest bardzo dużą grą konsolową w sensie sprzedaży. https://icon-era.com/threads/chris-dring-silent-hill-2-platform-splits-in-europe-are-78-on-ps5-and-22-on-pc-sold-better-than-alan-wake-2-calisto-protocol.14534/
Inne dane z Azji pokazują podobną, a może nawet większą dysproporcję na korzyść konsoli. W USA od dawna bardzo dobra sprzedaż konsolowa więc wszystko wskazuje, że tamtejsze proporcje są podobne. Łatwo teraz rachować przeliczniki i śledzić sprzedaż. Normalnie bym tego info nie udostępniał, ale to powszechne stawianie Steam na piedestale rynku gier komputerowych trzeba punktować i ośmieszać.
Punktować I ośmieszać jak najbardziej warto gorączkowe rachowanie sprzedaży w sytuacji w której babieno powiedzial jak krowie na rowie że oni już zarobili .
Z jego talentami do grzania dyszla to zupełnie inaczej by sformułował gdyby dopiero mieli zarobic jakieś znaczące pieniadze
Coś się tak uczepił tego i w ogóle skąd to wziąłeś? Prezes powiedział, że druga połowa roku to będzie rozpoczęcie kamieni milowych, więc wręcz przeciwnie. Oni dopiero zarobią.
Piecze co ? A co miał mówić - że nie zarobili jak zarobili ?? Gdyby nie miało być znaczących pieniędzy to by samodzielnie nie wydawali Cronosa. Po rozwiązaniu umowy z Take Two pojawiło się info o możliwym udziale innego wydawcy. Po premierze Silent Hill 2 w kolejnym ESPI dotyczącym projektu C informacji o możliwości udziału innego wydawcy już nie było. Dziękuję, do widzenia.
Dnia 2024-10-21 o godz. 22:51 ~Mocny napisał(a): > Piecze co ? A co miał mówić - że nie zarobili jak zarobili ?? Gdyby nie miało być znaczących pieniędzy to by samodzielnie nie wydawali Cronosa.
BBBUUHAHAHAHAHAAA--- Ale kłamiesz jak najęty.
Medium - SELF PUBLISHING - 90 K kopii sprzedanych na steam w 3 LATA - DRAMAT.
Observer - SELF PUBLISHING - 60 K kopii spzredanych na steamie w 4 LATA -- DRAMAT
Layers of fear - 110 K sprzednych kopii na steam w 5 LAT - DRAMAT
Tam też czuli pieniadz? czy raczej starą skarpetę ? ze nikt z wiekszych wydawców nie chciał tych produkcji wziaśc pod skrzydła:))
patrzac tego schematycznego do bólu Bloberowego CRONOSA - juz wiem dlaczego TTWO zrezygnowało , dlaczego nikt inny nie przejął tego projektu pod skrzydła ( pomimo ze babienio cos tam grzał dyszla że mogło byc niby inaczej ) . A powód jest dokladnie taki sam , dlaczego BLO bujało sie samodzilnie z loF , Observerem i Medium . To jest ten schamet ten sam TYP GIER , któree po wacku sie sprzedają :))
i zadne twoja toporna sciema @ mocny - tego nie zmieni bo po Gameplay nawet tak krótkim i po screenach już widac że to jest Korytarzówa na maxa , doklanie w tej samej konwencji co wczesniejsze " hity" BLO - i trzeba byc ślepym zeby tego nie widzieć .
Wytłumacz wszystkim co tu robisz jeśli spółka i jej gry są kiepskie???? Świat uważa inaczej. Puchatek idź ze swoimi wypocinami i małym rozumkiem szukać przygód w Pacanowie i pozdrów Koziołka Matołka ;-)
22% sprzedaży idzie z PC co oznacza, że 11 października było 220 000 sprzedanych kopi na Steam i 780 000 na PlayStation. Wtedy było 12 400 ocen na Steam i 5400 ocen na PS Store.
Daje to przelicznik
220 000 / 12 400 = 17,74 sprzedanych kopii na jedną Steamową recenzję i 780 000 / 5400 = 144 sprzedane kopie na jedną PS Storową ocenę
Obecnie jest 20 501 recenzji na Steam i 12 721 ocen na PS Store co daje:
20 501 * 17,74 = 363 688 12 721 * 144 = 1 831 824
Razem: 2 195 512 sprzedanych egzemplarzy Silent Hill 2.