Dużo ludzi narzekało na problem z silnikiem Unreal związany z drobnymi ścinkami obrazu. Jeśli patch ten problem rozwiąże, oceny i odbiór gry powinny się jeszcze polepszyć.
Nauczyłem się na innych spółkach, że rynek krótkoterminowo, a nawet na przestrzeni miesięcy, potrafi być nieefektywny. Liczy się trzeźwa ocena sytuacji, czy spółka dobrze rokuje i czy ma potencjał do stworzenia pozytywnej niespodzianki. Wg mnie odpowiedź brzmi TAK w obu przypadkach. Zawsze można się mylić, ale dajmy szansę wymienić się akcjonariatowi. Wyraźnie widać, że są problemy z ATH, bo ktoś uznaje te poziomy za atrakcyjne do wyjścia. Patch dla kursu znaczenia nie ma, ale szacunek dla graczy wróci w postaci pieniądza w przyszłości moim zdaniem.
Ma ogromne znaczenie. Jeśli firma dba o klienta i poprawia produkt eliminując wszelkie niedociągnięcia to zyskuje w oczach klientów renomę, która przekłada się na przyszłe zakupy. Dobra gra, która dobrze działa sprzedaje się dobrze przez długi czas.
To ze BLO potrafi technicznie miec dobre produkty to wiadomo od jakiegos czasu. Taki Medium jest bardzo dobrze ocenianiane 94% za ostatnie 30 dni i 88% za całokształt.
Medium wydawało sie intrygujaca gra pomiedzy 2 swiatami duzo artyzmu itp a mimo tego sprzedało tylko 90 K kopii. w ciagu kilku lat.
SH2 zrobili odbrą roboite ale cała smietane spije konami , Oni juz na tym zarobili . Cronos nie wyglada juz tak klimatycznie texturowo dobzre jak SH 2 czy nawet Medium , wyglada jakby zalezało im na Minimalizacji kosztów i Podpieciu sie marketingowo pod sukces SH2 i tym ze to Konwertowali na Nowe wymagania sprzetowe i na nowym silniku.
dlatego z tym nakrecaniem sie na SH2 bym uwazał bo raczej nie warto liczyc na wiekszy kesz skoro prezes praktycznie wprost o tym mowi .CRONOS wyglada na mocno budżetową gre z tymi swoimi mechanikami GRY KORYTARZA ktore widac na Gameplay na screanach oraz z brakiem graficznych odpałow swiat w ktorym sie on toczy, bez smaczkow atryzmu piekna otocznia detali ktore ciesza oko i zachowuja sie w pamieci przechodzac kolejne lokacje . tego wszytkiego brakuje a do tego mechanika gry w ktorej idziesz tylko do przodu w mocno ograniczonym korytarzowym otoczeniu , nie jest czymś WOOW.
lepoje dmuchac na zimne i spokojnie obserewowac rozwój wydazreń niz nakrecis sie samemu i potem Zadawac dziwne pytania dlaczego Spolka z kapitalziacji 500 M nie rosnie , gdy np. za 2 qw pokazali -1.5 M i miali tylko 6.5 M przychodów :))
Ludzie,ale z was marudny, macie ponad 90% pozytywnych i narzekacie, co ja mam powiedzieć jak Frostpunk2 miał 74 i już spada do 72 to jest dramat a nie tutaj, do póki nie będzie gameplaya z cronosa to pewnie nie ruszy i spółka powinna zakomunikować ile zarobiła na silent hill2
Niestety łatka więcej zepsuła niż naprawiła i nie da się przejść jednego fragmentu gry. https://www.ppe.pl/news/355064/krytyczny-blad-silent-hill-2-nowa-aktualizacja-zablokowala-postep.html
Naprawili. "Naprawiono błąd, który powodował, że gracze, którzy zapisali swoją grę w Labiryncie, po Więzieniu Toluca, w poprzedniej wersji i napotykali na blokadę postępów, jeśli dane zapisu zostały załadowane po aktualizacji do 1.04. Wprowadziliśmy poprawkę, dodając zabezpieczenie, które wymusza prawidłową aktywację niezbędnych wyzwalaczy, zapewniając płynny postęp w przyszłości."