Uporządkowaliśmy procesy biznesowe wewnątrz nowej spółki w Grupie, rozwinęliśmy również zaplecze technologiczne dzięki współpracy zespołów wewnętrznych. Przełożyło się to zresztą na pozyskanie nowych klientów, w tym z USA. Zacieśniamy również współpracę z klientami z Europy, realizując m.in. bardzo interesujące projekty zwiększające poziom doświadczeń użytkowników (UX) i efektywność e-commerce. Rozwijamy także współpracę z partnerami technologicznymi. Poszerzyliśmy kompetencje sprzedażowe i ten obszar w kolejnych miesiącach będziemy jeszcze umacniać — mówi Maja Rutkowska, Wiceprezes Zarządu Fabrity Commerce.
– Fabrity Commerce pokazuje, w jaki sposób strategicznie myślimy o akwizycjach. Z jednej strony skokowo powiększamy kompetencje i przychody w obszarze, który nie był dotychczas naszą specjalizacją. Z drugiej zaś koncentrujemy się na tym, jak dzięki synergiom w Grupie Fabrity możemy wspólnie szybciej rozwijać się i zwiększać przychody. Dla naszych akcjonariuszy oznacza to przyspieszenie wzrostu i budowy wartości Grupy — podkreśla Tomasz Burczyński, Prezes Zarządu Fabrity Holding S.A.