Wiemy, ze juz rok temu gra była już w dość zaawansowanym stadium.
Wiemy, że gra ma zostać ujawniona jeszcze w tym roku czyli maks 2.5 miesiaca.
Wiemy, że jest to jak dotąd najwiekszy projekt Bloobera, gra wieksza i z wiekszym budzetem nizeli Silent Hill 2 remake.
Wiemy, że do czasu rewizji swojej strategii oraz rezygnacji z wszystkich projektów zewnętrznych take two private division było bardzo zadowolone z gry, podobno sami mówili ze ma to byc ich główny i najlepszy projekt ktory mieli pod swoją banderą. Gra juz w zeszlym roku byla tak dobra, ze take two planowalo rozszerzyc jeszcze bardziej budzet produkcji.
Wiemy, ze ma to byc gra robiona zgodnie z duchem bloober 3.0 czyli cos podobnego do Silent Hilla, horror gra akcji z 3 osoby.
Gra w duzej czesci zfinansowana przez take two PD, obecnie w 100% nalezaca do bloobera przy czym w razie wydania gry musza zwrocic czesc poniesionych kosztow take two.
Nie chciałbym, żeby pokazywali ją w tym roku. Niech ją pokażą na 3 miesiące przed premierą. Jak gry są pokazywane wcześnie to zdążą się znudzić zanim jeszcze wyjdą. Jestem zwolennikiem krótkich i intensywnych kampanii marketingowych.
Na moje to powinni isc za ciosem, jezeli gra gatunkowo ma byc podobna do SH2 to powinni isc za ciosem i na fali sukcesu jakosciowego SH2 powinni budowac juz spolecznosc i wl na projekt C.
Zgadzam się z przedmówca mi.
Decyzje odnośnie projektów bloobera winno podejmować kilka starych i renomowanych nicków z naszego forum. To zapewniłoby merytokracje.
Obecna sytuacja w której decydujący głos mają ludzie z bloobera jest niepoważna i powiedzmy sobie otwarcie , szkodliwa i grozna
Jeśli gra gatunkowo ma być podobna do SH2 to powinni odczekać z jej pokazywaniem bo jak ktoś zagrał w SH2 to się nim nasycił i teraz nie będzie miał ochoty na kolejną grę tego typu. Nie ma sensu reklamować wykwintnego dania z trufli komuś, kto przed chwilą nażarł się pieczarek.
Nie zgadzam sie totalnie, poniewaz w wiekszosci przypadkow dziala to wlasnie odwrotnie. Po zagraniu w jakas bardzo dobra produkcje i jej ukonczeniu zazwyczaj jest glod i szuka sie czegos podobnego.
Jasnym jest, że po takim SH2 w wykonaniu Bloobera skłonność graczy do zakupu kolejnej gry tego studia znacxąco wzrosła. Jeśli Projekt C malby sprzedać się choc w 1/3 tak dobrze jak SH2 to po odliczeniu kosztów Bloober wchodzi z calkowitą pewnoscia na zyski roczne w okolicach 1/3 swojej obecnej kapitalizacji nawet nie licząc żadnych udzialów w SH2, co jest niemożliwe...
Oczywiście, Silent hill2 to super promo następnego projektu, Frostpunk2 miał wypromować Altersow a że wyszło jak wyszło zdecydowali o przesunięciu premiery żeby trochę kurz opadł po tym blamażu, więc bloober powinien wykorzystać rozgłos jaki dał silent hill2