• Musy ... Autor: ~matematyk [37.225.66.*]
    wódeczka w opakowaniach na musy. dodany profil biznesowy z alkoholem w EXC. łączycie kropki?
  • Re: Musy ... Autor: ~Mieeetek [91.241.33.*]
    Połączyłem te trzy kropki po musy ... I wyszedł mi ___ minus... O to chodziło? Wygrałem coś?
  • Re: Musy ... Autor: ~Anaszpan [46.113.0.*]
    Małpka w formie musi? Ciekawe co na to naukowcy i ekolodzy
  • Re: Musy ... Autor: ~bieda [37.109.163.*]
    Bedzie raban z powodu tych Producent musów owocowych postanowił popełnić marketingowe samobójstwo, wchodząc do „branży małpkarskiej”
    Mocnym kandydatem do miana najgorszej zagrywki marketingowej tego roku jest wprowadzenie marki „Voodoo Monkey”. Cóż to takiego? Słynne „małpki” w nowym, bardziej praktycznym wydaniu. Firma OLV produkująca między innymi musy owocowe w saszetkach, które bardzo chętnie rodzice kupują swoim dzieciom, postanowiła nie marnować nadmiaru opakowań. Teraz sprzedaje w nich także alkohol.
    Jak się łatwo domyślić, saszetki z alkoholem momentami łudząco wręcz podobne do zdrowego produktu dla dzieci wywołały burzę. Praktycznie wszystkie media w Polsce ostrzegają teraz przed perfidną próbą rozpijania najmłodszych. Zwłaszcza, że w jednym sklepie saszetki z alkoholem trafiły do kartonu po musach Tymbarku. Firma na szczęście nie ma z „małpkami w tubce” nic wspólnego.
    Do zasłużonej krytyki pomysłu OLV przyłączyli się nie tylko aktywiści i osoby znane w rodzaju Mai Staśko, Borysa Szyca czy Katarzyny Bosackiej, ale także sam Marszałek Sejmu. Trzeba przyznać, że Szymon Hołownia nie hamował się w ocenie tego zjawiska.
    Szanowna firmo od wódy w saszetkach, to co robicie to ZŁO w czystej postaci. Skoro chcecie już rozpijać nasze dzieci, zacznijcie im jeszcze może sprzedawać broń, w ramach „przeniesienia dziecięcej rywalizacji na nowy poziom realności”, czy jaki tam inny bullshit Wasz marketing wymyśli. Mam szczerą nadzieję, że karma do Was wróci i Wasza chciwość ukarze się sama. Że zaprotestują odpowiedzialni producenci dziecięcych przekąsek. I że bojkot konsumencki pokaże Wam, że z rodzicami nie warto zadzierać. A ja w tej sprawie nie odpuszczę też jako poseł.
    „Przeniesienie dziecięcej rywalizacji na poziom realności” to nawiązanie do haseł, którymi OLV reklamuje swoje saszetki z alkoholem na stronie internetowej marki.
  • Re: Musy ... Autor: ~Jan [91.229.88.*]
    Fajna rzecz takie musy.
    Małpki mi dzwonio w kieszeniach, a tubki są dyskretne.
    Zwykle mam przy sobie 5-8 tubek
[x]
EXCELLENC -5,97% 0,30 2025-09-10 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.