witam.
jestem studentem. zamierzam zarejestrowac wlasna dzialalnosc gospodarcza. czy przysluguja mi jakies znizki, ulgi podatkowe (np. zus)?
prosze o odpowiedz, ew o wskazanie stron, na ktorych moglbym odnalezc odpowiedz na moje pytanie
z gory dziekuje.
-------------------------------------------------------
> witam.
> jestem studentem. zamierzam zarejestrowac wlasna
> dzialalnosc gospodarcza. czy przysluguja mi jakies
> znizki, ulgi podatkowe (np. zus)?
> prosze o odpowiedz, ew o wskazanie stron, na
> ktorych moglbym odnalezc odpowiedz na moje
> pytanie
> z gory dziekuje.
Popier... chory kraj!!!!! Tez teraz firme zakladam... Szlag mnie trafia a tym debila dal bym minimalna place za to co odpiepszaja! Gnoje by wiedzieli co to jest dla studenta zaplacic 720zl za ich pierdzenie! A tak apropo to jest manewr ZATRUDNIC SIE U KOGOS i ponoc jak sie firme otworzy to ktos za studenta placi ponoc 130zl ty jako student placisz tez cos tam i wychodzi 250 i firma stoi! tyle ze jeszcze tego nie potwierdzilem! Jak by ktos mial info na ten temat to prosze na maila qurix@wp.pl Pozdro a rzadzącym kij w oko!!! Oby ich jakis sprawiedliwy dopadl...
Witam, też słyszałem o takim kombinowaniu jak piszesz i w przypadku mojego kumpla nawet to sie sprawdziło. Pytanie tylko czy znajdziesz czas na zasuwanie u siebie w firmie i jeszcze u kogoś.
Teraz moje pytanie, ja zatrudnic chcę studenta...sam z reszta też jestem studentem i kombinuję tu jak by uchronić się przed biurokratyczna machiną i nie oddawać państwu 50% tego co uda mi się zarobić. Czyli kto mi powie, do jakiej granicy mogę się zniżyć, aby zatrudnić kumpla i jak najmniej odprowadzać za niego kasy. Jesli ten watek był rozwazony to sorry, ale nie czytałem miliona tych wszystkich postów
......i słyszałem, że podobno maja być jakies ulgi w ZUSie dla studentów zakładających DG - prawda je to?:)