A na jakiej podstaie tak sadzisz ? z tej wypowiedzi to nie wynika . Obroty sa wyzsze bo wiecej latania i wiecej samolotow . Wyniki moga byc lepsze . Stabilna cena ropy tez pomaga w wypracownaiu wynikow linii lotniczych. Ten zarzad zawsze jest oszczedny w kwestiach deklaracji.
Tytuł został zaczerpnięty z wstępu do artykułu. Uważam że jest adekwatny po takiej odpowiedzi prezesa na poniższe pytanie:
Mamy sierpień za sobą. Sezon letni w lotnictwie potrwa prawie do końca października. Jakie macie wnioski po szczycie tego okresu? Było lepiej niż w ubiegłym roku?
- Wydaje się jednak, że to zeszły sezon był korzystniejszy. Wpływ na to miały kursy walut oraz ceny paliwa. Ludzie w zeszłym roku kupowali też wszystko, co było.
Ale mówi też, że ma nadzieję, że nie wpłynie to na wynik finansowy, w sensie, że nie będzie gorszy niż rok temu, mówi o perspektywach na przyszłość i inne ciekawe rzeczy. Radzę mimo wszystko czytać całe artykuły, a nie wycinki wstawiane na forum w konkretnym celu :)
No to git, czekamy teraz na wyniki, póki co w każdym kwartale tego roku poprawiali r/r, liczę że i tym razem tak będzie, ale to jeszcze chwilę poczekamy.
Dla mnie mega istotna jest ta inwestycja w Debreczynie. Pójdzie na nią dużo pieniędzy, ale spółka będzie niezależna, może nawet będzie mogła serwisować tam inne samoloty.
Wiadomo że w dłuższym okresie czasu to dopiero zaprocentuje bo teraz to same koszty ale jak mamy tłuste lata w lotnictwie "to na chude dobrze budować i zapełniać spichlerze".
Nawet jak będzie lekki odchyl w dół to dalej jest to dobrze biorąc pod uwagę że firma:
- powiększa flotę a więc i kadry
- powiększa bazę do obsługi samolotów
- wchodzi w denek wynajmu samolotu wraz załogami planety inwestując w naukę tego rynku.
Ważny jest też trend w Polsce do rozkładania przez Polaków urlopów na inne części roku. Może zmniejszy się dysproporcja między letnim a zimowym sezonem