• Black Myth Wukong Autor: ~dragonball [178.213.125.*]
    Tak się robi gry. Prawie 2mln graczy na raz na Steamie. Wydany benchmark tool, żeby sprawdzić czy gra ruszy, żeby nie było później negatywów, że coś nie działa.
    Gra zrobiona przez studio, które wcześniej wydało jedną grę mobliną auto-battler

    Można? Można

    Tylko trzeba chcieć i zatrudniać specjalistów, a nie dziennikarza muzycznego do QA i na dyrektora i zmieniać koncept co 5minut. Nie mówiąc już o przeżeraniu pieniędzy jak na Hotel Renovator (ale kolesie od Stormgate zrobili to samo i tak samo padną jak THD).
  • Re: Black Myth Wukong Autor: ~ssssss [185.242.6.*]
    jak już probujesz stalkowac te linkediny to chociaz czytaj ze zrozumieniem
  • Re: Black Myth Wukong Autor: ~FantastycznyPanMysza [79.184.79.*]
    Ale karolewski faktycznie miał takie doświadczenie i się tym chwalił, też prywatnie. A do Dusta był devopsem i qa, nie producentem
  • Re: Black Myth Wukong Autor: ~dragonball [178.213.125.*]
    nawet jakby karolak miał 10000lat doświadczenia w innych spółkach na Linkedinie wpisane to nadal wylazło z niego to, że się na QA ani zarządzaniu nie zna.
  • Re: Black Myth Wukong Autor: ~Mg [195.136.18.*]
    https://steamdb.info/app/2358720/charts/
  • Re: Black Myth Wukong Autor: ~jcd [89.74.199.*]
    Post sponsorowany przez PRC.
  • Re: Black Myth Wukong Autor: ~Xd [31.0.32.*]
    Xd, co?
  • Re: Black Myth Wukong Autor: ~Klem [5.184.214.*]
    Ale co ty porównujesz? Widziałeś jaki to miało budżet? Owszem, zarząd Dust dwie lewe ręce a ego do kosmosu, ale Wukong miał większy peak niż Wiedźmin i Cyberpunk razem wzięte.
  • Re: Black Myth Wukong Autor: ~FantastycznyPanMysza [79.184.79.*]
    75 milionów, czyli jakieś 300 PLN.
    Budżet inkiego to 15 baniek, no powiedzmy że 10. Czyli...
    Rząd wielkości mniej.
    A liczby są znacznie inne, bo to kilka rzędów wielkości większy peak:)
    Inkwizytor mógłby być w tym budżecie, ale nie silniku, dobra, mała gra detektywistyczna, ale tak się nie stało.
  • Re: Black Myth Wukong Autor: ~greg [89.25.153.*]
    20x większy budżet a z marketingiem pewnie jeszcze więcej nie ma co porównywać to nie rząd wielkości tylko kilka rzędów natomiast zgoda że za 15 baniek można zrobić bdb grę i powinno się zrobić bdb grę Dust to porażka no ale to nie łebscy goście tylko niekompetentni i tak to się kończy jak się na takich stawia.
  • Re: Black Myth Wukong Autor: ~Kostuch [46.112.74.*]
    Tutaj wystarczyło wypuścić odpowiednika nobody wants to die od
    Critical Hit Games. Krótka, zwięzła, logiczna przy podejmowaniu decyzji przez gracza, piękny anturaż graficzny, poprawna optymalizacja. No ale z dostępnych materiałów tamta ekipa miała lepsze portfolio no i przede wszystkim ktoś ogarnięty nad tym czuwał.
[x]
THEDUST 0,00% 0,97 2025-10-08 11:19:39
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.