https://dziennikzachodni.pl/lotnisko-w-katowicachpyrzowicach-szykuje-sie-na-kolejny-rekord-w-tym-miesiacu-moze-obsluzyc-nawet-800-tys-pasazerow/ar/c7-18694287
A na tablicach lotów enterek od dołu do góry :D
Lepiej oddać na tych poziomach i ewentualnie kupić jak spadnie w okolicę ok 51 zł. Ja sprzedałem za 70 zł a kupiłem za 39.j śmiali się że mnie że rekordowa dywidenda będzie. Gdybym posłuchał to straciłbym 60 procent zysku. Do dywidendy jeszcze chwila została a też na 100 procent nie wiadomo co będzie z pożyczką oraz z ogólnymi nastrojami giełdowymi. Tak więc ryzyko duże . Ma jeszcze z czego spadać patrząc na AT
To są tylko życzenia. Ja życzę każdemu zarobku. Natomiast na takie poziomy szybko nie zanosi się. Patrząc na korekty rynkowe które ostatnio mają miejsce wzrost jest w dalszej perspektywie przynajmniej do wspomnianych poziomów. Nie wiadomo także ile pójdzie kasy na odszkodowania ponieważ sporo opóźnień ostatnio. Życzę każdemu dużego zarobku.
jakie opóźnienia? bardzo żadko dochodzi do sytuacji żeby lot był opóźniony więcej niż 3h. a dopiero powyżej tej granicy można starać się o odszkodowanie. Dodatkowo na trasach 3-4tyś km pilot jest w stanie nadrobić nawet pół godziny- a liczy się przylot a nie odlot.
obecnie jest dużo opóźnień ale wszystko do 2h maksymalnie więc bez żadnych konsekwencji dla przewoźników.
Wyniki nie bierzemy z jednego dnia tylko z kwartału i roku. Do tego nie wiadomo ile UOKiK zażąda sobie. Zmiennych naprawdę jest sporo.Linie lotnicze wykonują operację wg wcześniej podpisanych umów. Tak więc każdy podejmuje decyzje wg własnego ryzyka. Nie zarzekam się bo może akurat mylę się i nie mam racji.
UOKiK nie ma nic do zażądania o tym decyduje ewentualnie sąd . Narazie znamy skargi jednej strony jest jeszcze druga strona Enteru . Nawet jak to kara może być duża lub symboliczna - takie sprawy ciągną się miesiącami
Liczą się wyniki a nie chęci. Zatem ja sobie poczekam spokojnie jeszcze. Od czasu kiedy ogłosili informacje o dywidendzie to już spadło 2 razy tyle patrząc na wielkość dywidendy czyli 2 X 4.40
Kazdy stara się kupować w dołku ale to nie znaczy że od tego momentu juz będzie rosło , bo po 1 dołku może być inny , a po szczycie jeszcze wyższy szczyt .. Polecam analizę możliwości rozwojowo - finansowych danej spółki
Najgorsza moja inwestycja a najgorsze jest to że cały czas jeszcze dokupuję i łudze się że pójdzie to w górę a tu tylko codziennie niskie ceny. Chyba wpadłem w szpony hazardu.
Problem z EnterAir (w którym jestem od 14 miesiecy) jest taki ze jego mozliwosci sa mega ograniczone przez liczbę/dostępnosc floty. Jest mało dostepnych maszyn, trzeba je serwisować itp itd a popyt jest POTĘŻNY. Wybralem akcje Enter, moze tez przez to ze w 03.2023 leciałem nimi do Omanu i mnie szlak trafiał jak Rainbow, który jest bardzo powiazany branzowo i biznesowo, leci w kosmos a Enter nie jest w stanie tego powtorzyc przez ograniczenia które ma.
Tak czy siak pozdrawiam was i na pewno dopoki nie ma bessy i dopoki turystyka tak śmiga to tutaj bedzie lepiej niż te 61.
Wystarczy jak prezes mówi skupić się od następnego sezonu na lotach wysokomarżowych i przy takiej samej ilości maszyn zyski będą znacząco większe . Ilość maszyn nie przekłada się na większe zyski jak twierdzi prezes
Firmy jak się rozwijają to na poczatku lapią klientow i buduja park maszynowy dopiero w nastepnym etapie poprawiaja marże udoskonalają park poprawiają produkt, dla enterka tłuste lata to dopiero będą jak to wszystko poukłada
Zatem z wywiadu Prezesa wynika że właśnie wchodzą na wyższy poziom poukładania biznesu . Klientów mają i będą spośród nich wybierać opcję najbardziej opłacalne . Prezes wyraża też opinie że sezon zimowy 24/25 będzie rewelacyjny
Ja też codziennie dokupuje ale myślę że to kwestia czasu kiedy wskoczy na pułapy z marca 72-73 zł , a nawet wyżej .
Zobaczymy co zrobią z tą pożyczką jak będzie spłacona to odrobimy z nawiązką