• Jak tam naganiacze. Autor: ~Kris [46.112.64.*]
    Jest już ATH po tak wspaniałej premierze i przegonieniu w opiniach HF2?
  • Re: Jak tam naganiacze. Autor: ~Lars [195.136.100.*]
    Eshopping twój kierunek .
  • Re: Jak tam naganiacze. Autor: ~Free [62.87.247.*]
    Początkowo myślałem, że ten gość jest znerwicowanym posiadaczem akcji kupionych wyżej, ale po jego aktywności z ostatnich dni widać że to zwykły troll spadkowy. Choćby te jego kłamstwa o tym, że na grę poszło 6 mln. Generalnie jakbym był złośliwy to ewidentnie jest to manipulacja podpadająca pod KNF, bo jednak w umowie jest wyraźnie napisane ile wydali.

    Najlepiej ignorujcie jego mało wartościowe wpisy, to się znudzi, a przynajmniej nie będziecie mu podbijać postów jeżeli to płatny troll.

    Wiadomo że wszyscy czekają na raport, entuzjazm z pierwszych godzin po premierze pokazuje że potencjał jest spory.
  • Re: Jak tam naganiacze. Autor: ~Akcjonariusz [89.68.146.*]
    W tym tygodniu wszystko sie wyjasni jaki kierunek obieramy
  • Re: Jak tam naganiacze. Autor: ~Kontraktor [31.0.73.*]
    A jaki był koszt w takim razie?
  • Re: Jak tam naganiacze. Autor: ~Free [78.8.60.*]
    W umowie jest trochę powyżej 1 mln euro (dokładnie 1 075 tys.)
  • Re: Jak tam naganiacze. Autor: ~Lars [195.136.100.*]
    Ale na PC jest sprzedaż min 62k kopii więc praktycznie zwrot jest bliski . Trzeba pamiętać że Road też miał kasę na koncie nie dużo ale była . Także zwrot jest już na pewno po tygodniu konsol
  • Re: Jak tam naganiacze. Autor: ~Free [78.8.60.*]
    To, że po premierze jest zwrot, to jestem pewien. Pytanie ile zarobili na czysto, bo jednak nie o to chodzi w wydawaniu gier żeby zawracały się tylko koszty produkcji. Choć oczywiście nawet to nie zawsze wychodzi firmom z naszego gameingu, więc zwrot sam w sobie jest dobrą informacja, która mam nadzieję zostanie doceniona przez rynek;)

    Tutaj niestety ciężko estymować bo z tego co wyczytałem rozrzut między ilością ocen a sprzedanymi grami jest spory. Np. przy House Fliperze 2 wychodziło w zasadzie 100 gier na jeden komentarz a w przypadku Thief 2 było to już poniżej 40.

    Mnie jednak trochę też denerwuje to, że nie było w zasadzie żadnej aktualizacji sytuacji po premierze wersji na PC. Musimy w zasadzie posiłkować się tylko raportami, bo żadnych oficjalnych ESPI nie było, a przynajmniej ja ich nie pamiętam. O wywiadach nie wspominam, bo tam możesz opowiadać bajki skoro nie ma dostępu do danych.

  • Re: Jak tam naganiacze. Autor: ~Free [78.8.60.*]
    Ciekawe też jakie są oczekiwania rynku. Jak dla mnie przy tej kapitalizacji i warunkach umowy 1 mln zysku z wszystkich konsol będzie ok (przyjmuję przelicznik 40 kopii na komentarz). Jednak oddawanie 50% wydawcy w zasadzie przekreśla szanse na zdobycie finansowania na samodzielne zrobienie gry. Tak jak pisałem wcześniej GMG to bardzo dobrze sobie przemyślał - nie dość że on pierwszy dostawał zwrot kosztów, więc niewiele ryzykował wsadzając kasę w projekt, który był co najmniej w wersji Alpha, to jeszcze zabiera lwią część tortu.

    No a umówmy się, że biorąc pod uwagę dotychczasowy marketing i problemy z ceną przy wydaniu wersji konsolowych, to nie bardzo na to zasłużył. Miejmy tylko nadzieję, że jak będą negocjowane warunki drugiej części to już to zostanie zrobione jakoś bardziej po myśli Road.

    Niestety widzę też spore braki po stronie Road. Premiera na konsole była bardzo dobra, no ale umówmy się że mogła być świetna jakby wykonali rzetelnie testy.

    Ja mam taka teorie, ze zrezygnowali z playtestów u graczy, bo się bali czego ludzie się dowiedzą o wersji na konsole i będą musieli przesunąć premierę. A tak poszło i mleko się rozlało, ale mogą udawać, że o niczym nie wiedzieli i sobie spokojnie teraz łatać:)
[x]
ROAD 0,33% 6,00 2025-09-29 15:59:09
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.