Wygląda że temat jak najbardziej dla grupy Sundragon. To sa silniki czołgowe s-12u i utd20.
Silniki do czołgów s-12u RSY już robiło, wygrało taki przetarg: https://radar.rp.pl/przemysl-obronny/art36501901-huta-stalowa-wola-wyremontuje-silniki-s-12u
Ponadto w raporcie OKRESOWym ZA I KWARTAŁ 2024 ROKU sundragon możemy przeczytać: W imieniu RSY nasz partner prowadzi również negocjacje w sprawie naprawy silników UTD-20 dla jednego z krajów Afryki Północnej do BWP-1 w ilościach maksymalnych rocznych zdolności naprawczych ( ok. 100 sztuk rocznie ) przez okres kilku lat. Dodatkowo negocjujemy naprawę 20 silniki W46.6 do czołgów T-72 dla tego samego kontrahenta. Negocjacje wg szacunków potrwają do końca 2024. Naprawy 10 silników czołgowych S12U ( PT-91 Twardy ) dla jednego z Partnerów Polskiej Grupy Zbrojeniowej nie doszły do skutku. Spółka RSY wysłała wstępną ofertę dla jednego z RBlogów dotyczącą naprawy 19 silników UTD-20 ( BWP-1 ) oraz 17 silników S12U ( PT91 Twardy ) z relatywnie krótkim terminem realizacji do końca listopada. Przetarg oficjalny zostanie rozpisany i rozstrzygnięty do końca maja 2024 roku.
Dnia 2024-07-05 o godz. 17:39 ~kloss napisał(a): > Wygląda że temat jak najbardziej dla grupy Sundragon. To sa silniki czołgowe s-12u i utd20. > > Silniki do czołgów s-12u RSY już robiło, wygrało taki przetarg: https://radar.rp.pl/przemysl-obronny/art36501901-huta-stalowa-wola-wyremontuje-silniki-s-12u > > Ponadto w raporcie OKRESOWym ZA I KWARTAŁ 2024 ROKU sundragon możemy przeczytać: > W imieniu RSY nasz partner prowadzi również negocjacje w sprawie naprawy silników UTD-20 dla jednego z > krajów Afryki Północnej do BWP-1 w ilościach maksymalnych rocznych zdolności naprawczych ( ok. 100 sztuk > rocznie ) przez okres kilku lat. Dodatkowo negocjujemy naprawę 20 silniki W46.6 do czołgów T-72 dla tego > samego kontrahenta. Negocjacje wg szacunków potrwają do końca 2024. Naprawy 10 silników czołgowych > S12U ( PT-91 Twardy ) dla jednego z Partnerów Polskiej Grupy Zbrojeniowej nie doszły do skutku. Spółka RSY > wysłała wstępną ofertę dla jednego z RBlogów dotyczącą naprawy 19 silników UTD-20 ( BWP-1 ) oraz 17 > silników S12U ( PT91 Twardy ) z relatywnie krótkim terminem realizacji do końca listopada. Przetarg oficjalny > zostanie rozpisany i rozstrzygnięty do końca maja 2024 roku.
"zostanie rozpisany i rozstrzygnięty do końca maja 2024 roku." - to już powinno być WSZYSTKO wiadome???? jakieś starocie ,...???
I to będzie jeden z ostatnich rozdziałów tej smutnej grupy kapitałowej zgromadzonej pod szyldem PGF i przebierańcami stojącymi za budą zarejestrowaną w Singapurze. Grupy w której akcjonariuszami są takie tuzy jak Vincent, Hillella i beka.