Przecena powinna być 80% ponieważ ta gra jest skopana pod względem mechaniki gry. Było zatrudnić Kiszaka na dyrektora od mechaniki gry skoro nikt w firmie się na tym nie zna. Wiem gości bluzga itp, itd. ale na grach się zna trzymał by za mordę ten napuszony zespół i byłby znacznie znacznie tańszy.
(mogli zatrudnić kogokolwiek kto ma pojęcie o tych grach, ale nie sami wymyślili - MEGA BZDURĘ). Poprawili wszystko za wyjątkiem mechaniki gry, które symbolem jest beznadziejny ostatni boss. Teraz nikogo już ta gra nie interesuje i żadne pomniejsze poprawki i wodotryski nie mają znaczenia. Nikt nie będzie obserwował dalszych 50 patchy.
Musicie Barany poprawić mechanikę gry i wtedy ogłoście to w reklamie Times Square i może wtedy publika to zauważy.
Przy okazji zróbcie przecenę o 90%, to może ktoś się skusi.
Po co kupować jak można pograć w ramach game pass? Tu nie ma co pudrować rzeczywistości mamy przed sobą co najmniej 2,5 roku bez premiery i kwartałami z potężnymi odpisami. Kapitał opuszcza pokład każdorazowo przy podbitce w okolicy 1,8
Dnia 2024-06-21 o godz. 10:39 ~Fakty napisał(a): > Po co kupować jak można pograć w ramach game pass? Tu nie ma co pudrować rzeczywistości mamy przed sobą co najmniej 2,5 roku bez premiery i kwartałami z potężnymi odpisami. Kapitał opuszcza pokład każdorazowo przy podbitce w okolicy 1,8
Aktualnie większość będzie ogrywała Elden Ring i dodatek Shadow, niestety przez najbliższy czas nie liczyłbym na poprawę pozycji sprzedaży LOFT na Steam nawet w promocji max około TOP100, poza tym popatrzcie na 24-hour peak dziś niespełna 500 osób, może jutro będzie ciut lepiej, ale 1tys graczy raczej nie jest możliwy do osiągnięcia...
W tej chwili, kiedy finansowanie dla spółki jest zabezpieczone, LOTF2 jest platformą do rychłej premiery LOTF3. I przez ten pryzmat należy odczytywać wszystko. Mój ogromny niż czuje wielki pieniądz.
Druga doba przeceny i nadal #147 miejsce... Chyba nawet nie zahaczy o top100... Przy przecenie o połowę to słaby wynik nawet uwzględniając game pass. Sprzedaż LotF się definitywnie kończy. A następna premierą najwyższej za dwa - trzy lata.
Dnia 2024-06-22 o godz. 09:26 ~stan napisał(a): > Druga doba przeceny i nadal #147 miejsce... Chyba nawet nie zahaczy o top100... Przy przecenie o połowę to słaby wynik nawet uwzględniając game pass. Sprzedaż LotF się definitywnie kończy. A następna premierą najwyższej za dwa - trzy lata.
Zbyt optymistycznie…. Po pierwsze spolka nie ma finansowania na 300 mln zlotych bo tyle wyniesie koszt Lotf2. Jezeli dojdzie do premiery Lotf2 to bedzie to najwczesniej w 2027 roku
Spadek graczy podobny jak w każdej innej grze na steam. Powód?
Elden Ring
Aktualna ilość graczy około 800 tysięcy …
Miesiąc temu to było 80 tysięcy
Wszyscy grają w Elden Ringa
Pewnie tak. Na PS5 LOTF już w top 100. Zresztą … gra będzie się sprzedawała raz lepiej, raz gorzej co nie zmienia faktu, że w tym roku nakłady na nią poniesione będą zwrócone. Tak czy siak rok 2024 dwie premiery United Label, rok 2025 premiera CIGames z aktualnie nie ujawnionym finansowaniem które pewnie niedługo poznamy, rok 2026 premiera CI Games z finansowaniem EPIC.
Dnia 2024-06-22 o godz. 22:04 ~Zatarra napisał(a): > Pewnie tak. Na PS5 LOTF już w top 100. Zresztą … gra będzie się sprzedawała raz lepiej, raz gorzej co nie zmienia faktu, że w tym roku nakłady na nią poniesione będą zwrócone. Tak czy siak rok 2024 dwie premiery United Label, rok 2025 premiera CIGames z aktualnie nie ujawnionym finansowaniem które pewnie niedługo poznamy, rok 2026 premiera CI Games z finansowaniem EPIC.
Nie ma opcji aby gra sie zwrocila w tym roku….. Premiery United Label to sa przychody wielkosci 2 mln zlotych. Tam kisza sie na tych premierach od lat na minimach wiec te tytuly UL nie maja kompletnie znaczenia. W 2025 roku nie bedzie zadnej premiery cig. Najblizsza premiera w 2026 roku jak nie 2027. Teraz zaczna sie milionowe odpisy w raportach i straty..straty..straty…Juz ten rok spolka zamknie ze strata lekko 10 mln zl. Sam sie przekonasz
2 mln przychodu było z pierwszej części Tails of Iron w ciągu 10 dni od premiery…
Skąd informacje o tym, że pierwsza premiera w 2026 rok jeśli chodzi o CIGames ?
Hans ma rację. Wydawanie przez CIG gier indie małych producentów to działalność na malutką skalę, wystarczy prześledzić ile zarobiły poprzednie gry wydawane pod szyldem United Label. Z punktu widzenia wyniku grupy to są kwoty nieistotne lub bardzo mało istotne.
A co do gier produkcji CIG, to mamy tylko dwa tematy Survival i LotF2 (czy raczej 3), oba oficjalnie planowane na 2026, ale dotychczasowa historia nie pozostawia złudzeń, że pierwotnie podawana data (rok) premiery ulega przesunięciu co najmniej o rok. Komunikaty spółki też za tym przemawiają - cofnięcie Survivala do fazy preprodukcji i pozostawanie w preorodukcji LotF, na który jeszcze nawet nie ma finansowania.
Zakładam, że spółka przetrwa i w końcu wyda oba tytuły, ale ma przed sobą trudne co najmniej dwa lata, a o tych kolejnych grach zupełnie nic nie wiadomo.
Z ostatnich komunikatów wynikało, że data premiery kolejnej gry to nadal 2025 rok ale nadal jest zagrożona. Rozumiem panowie, że widzicie wszystko w czarnych barwach ale nawet gdyby ta premiera weszła w początek 2026 roku to zostało do niej nie więcej niż 20 miesięcy - wszyscy widzieli co działo się z kursem CI Games na długo przed premierą LOTF. Zresztą - kilka miesięcy temu pisaliście o bankructwie spółki i o tym, że Tymiński nie będzie miał pieniędzy na dalszą działalność, pisaliście o inwestorze widmo którego nigdy nie będzie …
Okazuje się, że inwestorzy są i to najwięksi gracze na obecnym rynku gamingowym a przyszłość spółki z miesiąca na miesiąc jest w coraz to lepszych barwach. Możemy pisać co chcemy - nie zmieni to faktu, że premiery coraz bliżej.
Komunikaty o planowanym roku premiery jakoś nigdy się nie sprawdzały, zawsze były opóźnienia, nawet gdy wszystko szło nie tak źle, jak teraz - cofnięcie Survivala do etapu preprodukcji, czyt. planowania mechanik rozgrywki to ogromny krok wstecz, dlatego uważam, że tu 2026 jest zagrożony, a nie 2025. I pamiętaj, że w komunikatach była mowa o dacie wejścia zaledwie w "early access". To jest nadal projekt palcem po wodzie pisany.
Co do braku kasy, to chyba nasze (jak to ładnie ująłeś "czarnowidzów") prognozy są bliższe rzeczywistości, niż optymistów, marzycieli, wisielców wesoło dyndających na hakach. W kasie spółki hula wiatr i to jest fakt udokumentowany ostatnim raportem okresowym. Deal z Micro$oftem na krótko podratuje kasę spółki, ale Gape Pass nie jest stałym źródłem dochodu, tylko jednorazowym strzałem. Emisja ratunkowa została zawieszona, ale nie odwołana. Kasy nie przybyło na tyle, żeby można było dokończyć jakikolwiek projekt, dlatego nie przekonuje mnie twierdzenie rudego, że wycofanie się z emisji nie było spowodowane brakiem chętnych do objęcia nowych akcji. Prędzej, czy później ten temat wróci (obstawiam, że prędzej... tym bardziej, że LotF się nie zwróci, ani w tym roku ani nigdy, ale to temat na osobny wątek).
A pojawienie się jakiś inwestorów musiało mi jakoś umknąć... bo chyba nie traktujesz zawarcia umowy z Epickiem jako pojawienia się jakiegoś inwestora :)
ER wyssał wszystkich graczy z tego gatunku gier i minie sporo czasu zanim ich zwróci:) Cigames ma teraz sporo czasu na prace nad mechaniką gry. LOF teraz już nic nie pomoże. Pytanie kiedy gracze grający w ER ograją go na tyle, że się już nim znudzą i będą otwarci na nową grę. Jedno jest pewne nawet jak będą otwarci, to na pewno na gry, w których mechanika gry będzie na podobnym wysokim poziomie. Jeżeli do tego czasu Cigames mechaniki nie ogarnie, to właściwie w tym gatunku gry przestanie istnieć.
A symbolem jego upadku będzie ten finałowy skopany boss, który kompletnie nie pasuje do tego co zrobiła reszta zespołu na poziomie grafiki.
Faktycznie odkryłeś normalnie Amerykę ,że na stronce z kluczami kilkuletnią grę można kupić za kilkanaście złotych.
Widać ,że masz pojęcie o spółce pisząc o ostatnim snajperze ,a dając link Contracts 1 ,a nie drugiej (czyli faktycznie ostatniej części). Taki np.Frostpunk 1 czyli gra , która wyszła w podobnym czasie można dostać za 6 złotych co jest zupełnie normalne w wyprzedażach za gry , które mają 5-6 lat i nie są AAA. Natomiast na steam obie gry trzymają poziom cenowy ten sam od premiery w przeciwieństwie do Snajper3 którego sprzedaż od początku była katastrofalna i bardzo szybko była obniżana cena standardowa tego tytułu.
W zeszłym roku przyniosła ponad 200 mln złotych przychodu, w tym roku prognoza na około 80 mln złotych nie licząc game pass. Wniosek prosty - gra zwróci się w tym roku.
Dnia 2024-06-24 o godz. 09:19 ~Zatarra napisał(a): > W zeszłym roku przyniosła ponad 200 mln złotych przychodu, w tym roku prognoza na około 80 mln złotych nie licząc game pass. Wniosek prosty - gra zwróci się w tym roku.
Prognoza ? Zlotousty prognozowal przed premiera 400 mln w ciagu 3 lat-:))))))
80 mln prognozy przy przecenach 50% i wiecej….To dopiero komedia naganiaczy
Dnia 2024-06-24 o godz. 10:01 ~Zatarra napisał(a): > Razem z game pass te 100 mln dolarów w ciągu 3-4 lat jest wykonalne
Game Pass to jest zaplata JEDNORAZOWA. To jak sprzedaż komus produktu bez dalszego przychodu z niego ! 400 mln zlotych nie jest mozliwe z LOTF2 w zadnym wypadku. Nie jest rowniez możliwe 300 mln pochloniete na gre.
Poza Sniperem spolka cig w zasadzie na wszystkich grach wlasnych ponosila wielomilionowe straty. LOTF2 bedzie kolejna wtopa. I nic tego nie zmieni
192 to bardzo dobre miejsce , wiele gier jest zadowolonych z ciaglego miejsca powyżej 200 robiąc jedną-dwie promki w roku np Factorio. Jeśli za połowę ceny lotf jest w stanie się utrzymać w pierwszej 300 cały czas to było by dobrze
W 1Q24 LotF odpowiadał jedynie za 12,86 mln pln przychodu, przy kwartalnym zysku bliskim zeru. Warto czytać raporty przed wrzucaniem na forum liczb z poopy.
Dnia 2024-06-24 o godz. 16:13 ~jaś napisał(a): > W 1Q24 LotF odpowiadał jedynie za 12,86 mln pln przychodu, przy kwartalnym zysku bliskim zeru. Warto czytać raporty przed wrzucaniem na forum liczb z poopy.
Sa tacy co nie tylko nie czytaja ale nie chca tego slyszec. Ubrani na hakach chca skyszec wylacznie to co im pasuje. Oni kreuja swoja wlasna urojona rzeczywistosc
No to łącznie Lotf zwrócił 210 mln z raportem za 4 kwartal 2023.... Tu jakaś idiokracja panuje xd, a z nowego raportu z game passem dojdzie lekko ponad 20 mln za sam LOTF, właśnie to będzie naprawdę dobry raport po wersji 1.5