Komunikaty o planowanym roku premiery jakoś nigdy się nie sprawdzały, zawsze były opóźnienia, nawet gdy wszystko szło nie tak źle, jak teraz - cofnięcie Survivala do etapu preprodukcji, czyt. planowania mechanik rozgrywki to ogromny krok wstecz, dlatego uważam, że tu 2026 jest zagrożony, a nie 2025. I pamiętaj, że w komunikatach była mowa o dacie wejścia zaledwie w "early access". To jest nadal projekt palcem po wodzie pisany.
Co do braku kasy, to chyba nasze (jak to ładnie ująłeś "czarnowidzów") prognozy są bliższe rzeczywistości, niż optymistów, marzycieli, wisielców wesoło dyndających na hakach. W kasie spółki hula wiatr i to jest fakt udokumentowany ostatnim raportem okresowym. Deal z Micro$oftem na krótko podratuje kasę spółki, ale Gape Pass nie jest stałym źródłem dochodu, tylko jednorazowym strzałem. Emisja ratunkowa została zawieszona, ale nie odwołana. Kasy nie przybyło na tyle, żeby można było dokończyć jakikolwiek projekt, dlatego nie przekonuje mnie twierdzenie rudego, że wycofanie się z emisji nie było spowodowane brakiem chętnych do objęcia nowych akcji. Prędzej, czy później ten temat wróci (obstawiam, że prędzej... tym bardziej, że LotF się nie zwróci, ani w tym roku ani nigdy, ale to temat na osobny wątek).
A pojawienie się jakiś inwestorów musiało mi jakoś umknąć... bo chyba nie traktujesz zawarcia umowy z Epickiem jako pojawienia się jakiegoś inwestora :)